با حضور مسئولین،

مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اردکان معرفی شد

در مراسمی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمیدرضا حاج نوروزی به‌عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اردکان معرفی شد.
کد خبر: ۹۰۹۹۶۰۳
|
۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، در مراسمی و با حضور جمعی از مسئولین استان و شهرستان، مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اردکان معرفی شد.
سرهنگ دوم پاسدار علی دهقانی در این مراسم با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری خطاب به پاسداران و مجموعه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه گفت: اولویت‌های کاری ما توسط ایشان بیان‌شده است و باید این اولویت را پیگیری کنیم.
وی افزود: برای حراست از حرکت انقلاب و پیشرفت آن باید تکامل درونی و پیش‌روندگی سپاه و بسیج انجام شود و باید در این زمینه با جدیت تلاش کنیم و راهبردهای انقلاب را تبیین کنیم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج با اشاره به اینکه امروز در آستانه چهل‌سالگی انقلاب اسلامی قرار داریم، گفت: باید ثمرات این انقلاب را باحالت مقایسه‌ای و از نگاه دیگران برای نسل جوان و آحاد مردم بازگو کنیم.
وی اظهار داشت: نباید اجازه دهیم که مشکلات بر روی ما اثر بگذارد و باید مراقب باشیم که سایش اعتقادی پیدا نکنیم و همه اقشار بسیج را در این زمینه در نظر داشته باشیم.
در این مراسم ضمن تجلیل از تلاش‌ها و خدمات حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی قره چاهی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمیدرضا حاج نوروزی به‌عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اردکان معرفی شد.
انتهای پیام/ د
ارسال نظرات