حجت الاسلام الیگودرزی :

حماسه نه دی روز بصیرت و دشمن شناسی است

عضو هیات رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین قم گفت : 9 دی روز بصیرت و دشمن شناسی، عشق به اسلام و شهدا و ولایت است.
کد خبر: ۹۰۹۵۳۵۲
|
۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، در این اجتماع با شکوه مردم و مسئولان ساوجبلاغ بار دیگر با مقام عظمای ولایت تجدید میثاق کردند.

 مردم شهرستان ساوجبلاغ حماسه 9 دی را گرامی داشتند

عضو هیات رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین قم در این اجتماع مردمی گفت: تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران مملو از مقاطع حساس است که در جای جای آن می توان دست قدرت الهی را مشاهده کرد.

حجت الاسلام احمد الیگودرزی افزود: نهم دی ماه سال 88 یکی از روزهای ماندگار انقلاب اسلامی است که ماندگاری آن به دلیل نقش آفرینی ویژه مردم در دفاع از حریم ولایت، اسلام و پاسخ به دخالت‌های بیگانگان بود.

وی گفت : قیام خودجوش مردمی در حماسه نهم دی،نماد وحدت و همبستگی ملت و پیوند آن با رهبری و پشتیبانی از ولایت فقیه و ماهیت اسلامی بود که نشان داد همگان به این درک،فهم و حقیقت عظیم رسیده اند که اگر پشتیبان ولایت فقیه باشند کشور آسیبی نمی بیند.

حجت الاسلام الیگودرزی گفت: در 9 دی با خلق حماسه ای کم نظیر از سوی ملت بصیر و فهیم ایران اسلامی و با توصیه های عالمانه رهبر انقلاب توطئه دشمنان با شکست مواجه شد و سناریویی که دشمن با هدف براندازی نظام اسلامی طراحی کرده بود، توسط مردم ناکام ماند.

عضو هیات مدیره جامعه مدرسین قم گفت: 9 دی روز بصیرت و دشمن شناسی، عشق به اسلام و شهدا و ولایت است.

امام جمعه ساوجبلاغ نیز در این همایش ضمن قدردانی از حضور با شکوه مردم در گرامیداشت 9 دی، گفت :حماسه 9 دی ، نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی است که آمدند و فتنه ها را نقش بر آب کردند.

حجت الاسلام روح الله مختاری، روز نهم دی را در واقع روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت دوباره مردم با آرمان های والای حضرت امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بیان کرد. 

وی افزود : مردم در این روز، تیر خلاص را به فتنه شلیک و پشت بدخواهان را به خاک مالیدند.

حجت الاسلام مختاری گفت : در روز نهم دی ماه 1388، مشروعیت سیاسی نظام اسلامی ایران بار دیگر با حضور خودجوش ده ها میلیونی مردم در تهران و تمامی شهرهای دیگر کشور به جهانیان اعلام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها