سردار آبنوش در اجتماع بزرگ بسیجیان زرندیه :

حسین «فهمیده»‌ها در نسل سوم و چهارم انقلاب کم نیستند

سردار آبنوش گفت : راه حل برون رفت از مشکلات این است که مسئولان دست از اتکای به بیگانگان بردارند و با تکیه بر سرمایه های درونی و پیروی و عملی ساختن اوامر ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای ضمن حل مشکلات از این گردنه تاریخی به سلامت عبور کنیم.
کد خبر: ۹۰۸۳۰۴۱
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از زرندیه؛ همزمان با سالروز صدور فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین و ارتش بیست میلیونی خیل عظیم بسیجیان شهرستان زرندیه در اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان حضور به هم رساندند و صحنه های بسیار غرور آفرینی را به تصویر کشیدند.

سردار سالار آبنوش معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج در این مراسم با شکوه ضمن تجلیل از این حضور حماسی با بیان اینکه این گونه مراسمات در چنین روزهایی به عنوان جشن های 40 سالگی انقلاب است تصریح کرد: دشمن در این 40 سال لحظه ای ما را رها نکرده و در دشمنی با جمهوری اسلامی ایران چیزی کم نگذاشته ولی با این حال امروز ما یک قدرت منطقه ای هستیم.

سالار آبنوش با تاکید بر سرمایه گذاری بسیار زیاد دشمن بر روی جنگ فرهنگی و امید به پیروزی در عرصه فرهنگ اظهار داشت : آنها امروز به خیال خام خود با این همه هزینه نتوانسته اند نسل سوم و چهارم را با انقلاب بیگانه کنند ولی آنچه که از راهپیمایی ها و اجتماعات انقلابی مشاهده می شود حضور پر شور و با صلابت جوانان و نوجوانان نسل سوم و چهارم است.

سردار آبنوش با اشاره به مقاومت و پای مردی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس ، رمز پیروزی حل مشکلات اقتصادی امروز کشور را استقامت و مقاومت مردم دانست و افزود : راه حل برون رفت از مشکلات این است که مسئولان دست از اتکای به بیگانگان بردارند و با تکیه بر سرمایه های درونی و پیروی و عملی ساختن اوامر ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای ضمن حل مشکلات از این گردنه تاریخی به سلامت عبور کنیم.

وی در پایان با بیان اینکه همه مردم بسیجی اند خاطرنشان کرد: تمام آنهایی که به اسلام و ایران علاقه مندند بسیجی اند ، تمام کسانی که ارتقا و پیشرفت ایران اسلامی را می طلبند بسیجی اند و امروز می توانیم با وحدت تمام مشکلات را حل کنیم.

ارسال نظرات