مصطفی برزگر
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام:
حجت الاسلام علیمحمدی ، اظهار کرد: سیره و روش پیامبر اسلام در مقابل استکبار و تحریم دشمن ، مقابله با تمام توان بوده است و با ایستادگی و مقاومت و عدم تسلیم تا پای جان به همه نشان دادند که به هیچ عنوان نباید زیر بار ظلم و استکبار رفت.
کد خبر: ۹۰۷۴۶۱۲
|
۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام ، علیمحمدی ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) در گفتگو  با خبرنگار ما ، ضمن تسلیت  رحلت پیامبر اکرم (ص) ، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع ) ، گفت: اخلاق نیکو ،یکی از صفات مهمی است که در پیامبر اکرم(ص) و امام حسن مجتبی و امام رضا(ع) مشهود و بارز بود.

وی بیان کرد: در آیات قرآن و در روایات متعدد به اخلاق نیکوی پیامبر و رفتار ایشان با مردم اشاره شده است و رمز اصلی پیروزی و موفقیت پیامبر اکرم (ع) اخلاق و زبان خوش و ادب بود.

حجت الاسلام علیمحمدی، اظهار کرد: در روایات و احادیث ائمه  تاکید بسیار شده است که اخلاق نیکو در انسان بسیار اثرگذار است و  گناهان را پاک می کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) ، تصریح کرد: روابط حسنه ای که پیامبر اکرم (ص) و امامان معصوم (ع) با مردم داشتند باعث شد که مردم به سمت دین اسلام گرایش پیدا کنند و آنها را الگوی خود قرار دهند.

وی افزود: اگر مسئولین و مدیران ما با سیره و روش پیامبر اکرم(ص) در انجام وظایف خود و در ارتباط با مردم عمل کنند ، قطعا موفق خواهند بود و مردم را با خود همراه می کنند.

حجت الاسلام علیمحمدی، ادامه داد: سیره و روش پیامبر اسلام در مقابل استکبار و تحریم دشمن ، مقابله با تمام توان بوده است و با ایستادگی و مقاومت و عدم تسلیم تا پای جان به همه نشان دادند که به هیچ عنوان نباید زیر بار ظلم و استکبار رفت.

وی در پایان گفت:  مراسم عزاداری رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) با حضور نیروهای نظامی و انتظامی و عموم مردم ، روز چهارشنبه ساعت 9:30 صبح از درب سپاه ناحیه ایلام به سمت میدان امام خمینی(ره) و خیابان فردوسی به سمت مسجد جامع شهر ایلام برگزار می شود.

 

 

ارسال نظرات