نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان:

بسیج باید در تمام عرصه ها نمونه باشد

نماینده ولی فقیه استان هرمزگان در جمع دانش آموزی نخبه بسیجی، گفت: بسیج باید در تمام عرصه ها نمونه باشد.
کد خبر: ۹۰۷۲۹۳۳
|
۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، صبح امروز همزمان با هفته بسیج دانش آموزی  جمعی از مسئولین سپاه و آموزش و پرورش بندرعباس و دانش آموزان  نخبه  با امام جمعه ی استان دیدار کردند.

حجت الاسلام والمسلمین نعیم آبادی نماینده ولی فقیه استان هرمزگان، گفت: اگر  بسیج نبود انقلاب ماهم سرنوشتی نداشت و بسیج بود  که توانست در ابتدای انقلاب جبهه های ما را پر کند. سپاه و بسیج در کنار ارتش انقلاب ما را نگه داشته اند که  امروزه ما تمام قله های افتخار را فتح کرده ایم.

نعیم آبادی، افزود: حضور مردم  و قدرت ملی قدرتی بی بدیل است و مردم مظهر قدرت خدا هستند و امروزه ما باید در بحث دفاعی انقلاب کار بکنیم،دفاعی که بدون ریشه ی اعتقادی باشدهیچ کارایی ندارد.

نماینده ولی فقیه هرمزگان، عنوان کرد: ما باید به دانش آموزان مسائل روز را ارائه بدیم و از همه ی نیروی خود نیروی بسیجی بسازیم  یک دانش آموز بسیجی باید از تمام مسائل روز آگاه باشد.

نعیم آبادی در پایان خاطرنشان کرد: ما باید تمام خوبی ها و خدماتی که انقلاب انجام داده است را به تمام دنیا بگوییم و ما باید نسبت به انقلاب خیرخواه  باشیم و اگر بسیج ما راه های جذب را خوب یاد بگیرد می توانیم ضدانقلابی  را انقلابی کنیم.بسیج باید در میدان عمل کار کند و نوجوان بسیجی ما می تواند معرفت و روحیه ی بسیجی و جهادی را به جهان نشان دهد.

در ابتدای این دیدار صمیمی محمد سالاری مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان هرمزگان با ارائه گزارشی از فعالیت هایی و طرح هایی که با کمک آموزش و پرورش انجام گرفته است گفت: ما سال قبل 2000نفر اعزام  به راهیان نور داشتیم و امسال آن  را به 5000نفر افزایش داده ایم.

 وی، گفت: طرح هجرت را با همکاری 2130دانش آموز به مرمت و بازسازی مدارس  استان با همکاری آموزش و پروش انجام داده ایم.

وی، افزود: طرح ولایت را که برنامه ای معرفتی و مدیریتی است  دانش آموزان را برای مسئولیت های  بسیج  در سطح مدارس  آماده سازی کرده ایم .

وی در پایان تصریح کرد یکی طرح های بسیج دانش آموزی طرح شهید بهنام  محمدی  که در راستای  ارتباط  دانش آموزان با مساجد و آینده سازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  می باشد، صورت گرفته است.

 

 

 

ارسال نظرات