توزیع ۱۳۵۴ بسته لوازم التحریر رایگان در لنده

بنیاد علوی برای حمایت از دانش آموزان مستعد شهرستان لنده ۱۳۵۴ بسته لوازم التحریر را بین دانش آموزان این شهرستان توزیع کرد.
کد خبر: ۹۰۶۵۲۸۶
|
۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۷
علی جاودان در آئین توزیع بسته‌های لوازمتوزیع ۱۳۵۴ بسته لوازم التحریر رایگان در لنده التحریر رایگان بنیاد علوی در شهرستان لنده گفت: یکی از مهمترین سیاست‌های آموزشی بنیاد علوی ارتقای سطح شاخص‌ها و افزایش توانمندی دانش آموزان مستعد در شهرستان لنده است.
وی افزود: به منظور تشویق و ترغیب دانش آموزان مستعد و ایجاد انگیزه بین سایر دانش آموزان بنیاد علوی در شهرستان لنده ۱۳۵۴ بسته لوازم التحریرشامل: (کیف، دفتر، مداد، مدادرنگی و خودکار) بین ۱۳۵۴ دانش آموزدر سه مقطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و دبیرستانی دارای معدل بالای علمی توزیع کرد.
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده گفت: تعداد دانش آموزان شهرستان لنده چهار هزارو ۱۲۰ نفر است که ۱۳۵۴ نفر از آنان دارای معدل بالای ۱۸ و کسب رتبه خیلی خوب در مقطع ابتدایی بودند.
جاودان تاکیدکرد: این هدایا در سطح مدارس روستایی و شهری بین دانش آموزان توزیع شده است که باعث ترغیب و تشویق دانش آموزان شده است.
گفتنی است این هدایا با حضور نماینده ویژه بنیاد علوی کشور و رئیس و معاوین اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده به صورت نمادین در دبستان ابتدایی بنت الهدای توزیع شده است.
ارسال نظرات