سومین دوره طرح «کاروان دانایی» ویژه اعضای کانون‌های مساجد در یزد برگزار شد

سومین دوره طرح «کاروان دانایی» ویژه اعضای کانون‌های مساجد یزد در محل کتابخانه غدیر یزد برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۵۶۴۱۸
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، در این برنامه که با حضور پرشور کودکان و نوجوانان کانون‌های مساجد یزد در محل کتابخانه غدیر برگزار شد، بازدید از کتابخانه، کلاس روانشناسی کتاب، قصه گویی و تئاتر عروسک گردانی از جمله برنامه‌های آن بود که مورد استقبال علاقمندان قرار گرفت.

حجت الاسلام مصطفی گرجی، مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد یزد در این مراسم گفت: یکی از اصلی‌ترین عوامل در سنگ بنای تمدن ها، گسترش فرهنگ کتاب و کتاب خوانی است و جامعه‌ای که از این کتاب و کتابخوانی دور باشد در فرهنگ و تمدن نیز نقشی نخواهد داشت.

وی افزود: مسئولان و متولیان فرهنگی باید زمینه و بستر را برای ایجاد انس با کتاب و کتابخوانی برای افراد جامعه فراهم کنند و با توجه به گسترش روز افزون فناوری‌های جدید و شبکه‌های مجازی، به گونه‌ای ترویج کتاب و کتابخوانی را داشته باشند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد یزد ادامه داد: ما در طرح «کاروان دانایی» سعی داریم تا اعضای کانون‌های مساجد را در جهت ترویج امر کتاب و کتابخوانی ترویج کنیم و انگیزه و علاقه را در آن‌ها احیا کنیم.

حجت الاسلام گرجی گفت: معرفی کتاب با حضور نویسندگان استانی، برگزاری کارگاه برای مخاطبان کودک و نوجوان، کارگاه حوزه کتاب و خانواده، قصه گویی، کلاس آموزشی کودکان از جمله برنامه‌های ما است که در این طرح دنبال می‌شود.

در پایان این مراسم نیز اعضای کودک و نوجوان کانون‌های مساجد یزد در برنامه‌های این طرح شرکت کردند.
ارسال نظرات