توزیع مرغ ۲۵۰ تومان ارزان‌تر در بازار یاسوج

سرپرست شرکت پشتیبانی امور دام استان ازتوزیع مرغ ۶ هزارو ۵۰۰ تومانی در بازار استان ذخیره کافی مرغ منجمد برای تأمین نیاز استان تا پایان امسال و تزریق آن‌ها به بازار برای جبران التهاب وارد شده در قیمت مرغ خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۱۰۳۴
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۱
محمد شفیع عزیزی افزود: در حال حاضر به لحاظ تولید گوشت مرغ، جوجه‌ریزی و تأمین نهاده‌های مورد نیاز مرغداری‌ها هیچ مشکلی نداریم، ولی نوسانات قیمتی در قیمت گوشت گرم مرغ به علت تبعیت از بازار کلان‌شهر‌ها است.
محمد شفیع عزیزی اضافه کرد: مرغ منجمد با کیفیت هر روز از سوی شرکت پشتیبانی امور دام سازمان جهاد کشاورزی استان، در بازار عرضه می‌شود.
وی ادامه داد: به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت قیمت هر کیلوگرم مرغ منجمد در مراکز توزیع و فروشگاه‌های شرکت پشتیبانی امور دام دویست و پنجاه تومان ارزانتر از قبل به قیمت شش هزار و ۵۰۰ توان تعیین شده است.
آقای عزیزی گفت: روزانه ۳۰ تن مرغ منجمد در بازار استان توزیع می‌شودکه تاریخ مصرف آن‌ها آذر و دی ماه است و مشکلی به لحاظ تاریخ مصزف ندارند.
وی قیمت مرغ گرم در استان را ۱۰ هزارو ۹۰۰ تومان اعلام کردو افزود: این قیمت براساس قیمت کشوری و در جلسه ستاد تنظیم بازار تصویب شده است.
ارسال نظرات