سرهنگ فاتحی در جمع خبرنگاران ابرکوه:

امروز آرمان انقلاب حضرت امام (ره) خواب راحت را از چشم دشمن گرفته است

به همت روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه جلسه تجلیل از خبرنگاران شهرستان ابرکوه با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه و مسئول بسیج رسانه شهرستان ابرکوه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۴۶۲۱۷
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از ابرکوه، در این مراسم سرهنگ دوم پاسدار علی فاتحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار بویژه شهید محمود صارمی به رسالت سنگین خبرنگار اشاره کرد و افزود خبرنگار باید جریان استکبار و جریان انقلاب را بیش از پیش به مردم بشناساند
وی به آیه ۱۵۲ سوره مبارکه آل عمران اشاره کرد و افزود اگر ۳ صفت در مومنین رسوخ کند شکست خواهند خورد و حتی پیروزی را با شکست عوض می‌کنند؛ اگر با یکدیگر اختلاف کنند، در انجام امور سست شوند و از فرمان پیامبر (ص)، امام و رهبر سر باز زنند.
فاتحی افزود: امروز آرمان انقلاب حضرت امام (ره) خواب راحت را از چشم دشمن گرفته است و تلاش‌ها و توطئه‌های دشمنان نشان از قدرت نرم و اهداف پیش رونده و پیش برنده انقلاب اسلامی است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه در ادامه خدمات ناحیه مقاومت بسیج به مردم و بسیجیان اشاره کرد و افزود این ناحیه در سال گذشه علاوه بر خدمات اداری و سرویس دهی‌های معمول، اردو‌های جهادی متعدد شهرستانی و داخل و خارج از استان، وام‌های اقتصاد مقاومتی، کمک معیشت بسیجیان معسر و خانواده‌های رزمندگان معسر همچنین سرکشی از خانواده‌های شهدا، ایثارگران و رزمندگان انجام شده است. ونیز با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ ملیون ریال خدماتی شامل بسته حمایتی لوازم التحریر، کمک معیشتی، و تعمیر منازل محرومین ارائه گردیده است ضمنا با مشارکت خیرین به ۵ نفر ۱۵۰ ملیون ریال کمک جهیزیه داده شده و همچنین با مشارکت شورا و دهیاری روستا با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ ملیون ریال مجموعه ورزشی ساحلی در روستای شمس آباد ساخته شده است.
در ادامه حمیدرضا بصیری مسئول بسیج رسانه ضمن تبریک روز خبرنگار و تقدیر و تشکر از زحمات خبرنگاران شهرستان به فراگیر شدن رسانه‌ها اشاره کرد و افزود امروزه رسانه‌های مختلف حجم انبوهی از اخبار و اطلاعات را با سرعت بسیار بالا به مردم و مخاطبین خود می‌دهند و خبرنگار می‌تواند با هنرمندی خود جریانسازی کند.
وی افزود اصحاب رسانه باید از این بستر در جهت اهداف بلند و مقدس نظام اسلامی استفاده کنند و نقش بیشتری در فراگیر کردن گفتمان انقلاب اسلامی ایفا نمایند.
در ابتدای این نشست صمیمی، خبرنگاران شهرستان نظرات، دیدگاه‌ها، مسائل و دغدغه‌های خود را مطرح کردند و در پایان با اهدای لوح و هدایایی از زحمات و تلاش‌های خبرنگاران تقدیر به عمل آمد.
ارسال نظرات