حفاری تونل باغان از مرز ۱۴۰۰ متر گذشت

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان مریوان گفت: حفاری تونل باغان به ۱۴۲۶ متر رسیده است و عملیات اجرایی قطعات دیگرجاده سنندج مریوان از پیشرفت قابل توجهی برخوردار می‌باشد.
کد خبر: ۹۰۳۸۸۸۶
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، زانا کهنه‌پوشی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان مریوان با اعلام پیشرفت حفاری‌ها در جاده سنندج-مریوان گفت: علاوه بر اینکه حفاری تونل باغان به ۱۴۲۶ متر رسیده است، عملیات اجرایی قطعات دیگرجاده سنندج مریوان از پیشرفت قابل توجهی برخوردار می‌باشد.

وی افزود: به کمک خداوند متعال با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته حفاری تونل باغان در دی ماه سال جاری پایان می‌پذیرد.


کهنه‌پوشی تصریح کرد: پروژه آسفالت فاز یک کمربندی ضلع غربی شهرستان به طول ۱۹۰۰ متر و اعتبار ۱۰ میلیارد تومان به همراه تعریض و بهسازی محل تقاطع کمربندی با راه روستایی به اتمام رسید.


رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان مریوان در رابطه با احداث راه‌های روستایی، که به‌طور هم‌زمان در حال انجام می‌باشد عنوان کرد: راه روستایی برده سفید پیرخضران به طول ۸ کیلومتر ازتوابع بخش کوماسی تجهیز کارگاه شده و در مرحله تولید و پخش مصالح می‌باشد.

وی افزود: راه‌های روستایی کاکوزکریا، چاولکان، شاهیدر نیز در مجموع به طول شش کیلومتر تحویل پیمانکار داده شده و در مرحله‌ی تجهیز کارگاه می‌باشد.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات