حجت الاسلام منتشلو:

نقش دول استعماری دربزرگترین فاجعه انسانی دریمن اثبات شده است

حجت الاسلام منتشلو مسوول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان درگفتگویی بااشاره به حمله ائتلاف سعودی به بندرالحدیده یمن وبه قتل وعام کردن مردم این کشورگفت:نقش دول استعماری دربزرگترین فاجعه انسانی دریمن اثبات شده است.
کد خبر: ۹۰۲۷۴۱۱
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱
حجت الاسلام منتشلو مسوول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان درگفتگویی با خبرگزاری بسیج از کردستان، بااشاره به حمله ائتلاف سعودی به بندرالحدیده یمن وبه قتل وعام کردن مردم این کشورگفت:نقش دول استعماری دربزرگترین فاجعه انسانی دریمن اثبات شده است.

وی درادامه افزود:هنگامی که انگلیس و آمریکا از امنیت در خاورمیانه سخن می‌گویند، هرگز نباید چیزی غیر از امنیت رژیم صهیونیستی از آن برداشت شود، چرا که در شرایطی که جنگنده‌های آن‌ها یمن را موشک‌باران کرده و زنان و کودکان این کشور را از سه سال پیش تاکنون به خاک و خون می‌کشند، ادعای ایجادامنیت ازطرف دولت‌های استعماری سخنی مضحک است ونقش دولت‌های استعماری درکشتارمردم و بروزفاجعه انسانی دریمن وکشور‌های منطقه خاورمیانه اثبات شده وبرکسی پوشیده نیست.

منتشلواضافه کرد:بخش عمده‌ای از بحران انسانی کنونی یمن زاییده رویکردی است که ائتلاف کشور‌های عرب به رهبری عربستان سعودی در قبال این کشور در پیش گرفته و انگلیس و آمریکا نیز با پشتیبانی نظامی مورد نیاز این ائتلاف، در فاجعه انسانی یمن نقش دارند.

مسوول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان خاطرنشان کرد: کودکان زیادی در یمن بر اثر بیماری‌های قابل پیشگیری، بیشتر از گلوله و بمب کشته می‌شوند و کودکان زیادی دچار سوء تغذیه شده اند به طوری که دو و دو دهم میلیون کودک در حال حاضر در یمن دچار سوء تغذیه هستندودرحال حاضراوضاع منطقه وخیم ودردناک است.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات