دیدار مدیر بیمه سلامت استان زنجان با مدیرکل صداوسیما

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در این دیدار ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان ، با اشاره به هدف دشمنان نظام اسلامی برای ایجاد نارضایتی و ناامیدی در جامعه گفت : دشمن تلاش دارد تا خدمات صورت گرفته در نظام جمهوری اسلامی را ناچیز و کمرنگ جلوه داده و مردم را نسبت به انقلاب و این نظام مقدس بدبین نماید که حوزه سلامت ، بهداشت و درمان با توجه گستره پوشش آن می تواند یکی از اهداف دشمنان باشد .
کد خبر: ۹۰۲۷۲۶۰
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان؛ مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان صفری به برخی حسنات و ایرادات بیمه سلامت اشاره کرد و گفت : هدف نظام و دولت از اجرای این طرح ایجاد عدالت نسبی در جامعه بوده و می بایست نواقصات آن به همکاری همه دستگاهها و به خصوص رسانه ها مرتفع گردد .

وی ادامه داد : ضروری است تلاش های خدمات نظام در این مهم حوزه به اطلاع عموم مردم رسانده شود .

مدیرکل صداوسیمای استان با بیان اینکه برای ارتقاء شاخص‌های بهداشتی باید کار را از مدارس آغاز کرده و فرهنگ عمومی را در این بخش تصحیح و ارتقاء داد ، افزود: ارتقاء شاخص های بهداشتی در جامعه از اولویت های برنامه سازی در رسانه ملی و استانی به شمار می رود و رسانه استانی همچون گذشته آماده همکاری گسترده در این زمینه است .

آقای صفری بر آمادگی رسانه استانی برای مشارکت در تولید برنامه های مختلف آموزشی در قالبهای مختلف از جمله میزگرد و .... تأکید کرد .

مدیرکل بیمه سلامت استان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از برنامه های رسانه استانی در حوزه سلامت گفت: هم اکنون از جمعیت 40 ملیون نفری تحت پوشش بیمه سلامت ، بیش از 34 میلیون نفر به صورت رایگان خدمات دریافت می کنند.

خانم ابراهیم خانی افزود : بیمه سلامت هنوز در سطح کشور بطور کامل شناخته نشده و همین موضوع باعث ایجاد مشکلاتی برای مردم می شود و در مواقعی نیز سو استفاده هایی ازاین ناآگاهی اتفاق می افتد، لذا شفاف سازی و تبین موضوعات مرتبط در این حوزه توسط رسانه ملی واستانی قطعاً تأثیرگذار خواهد بود .

وی در ادامه آمادگی بیمه سلامت استان را برای مشارکت در تولید برنامه های مختلف در شبکه استانی اعلام کرد .

ارسال نظرات