مسوول بسیج اساتید دانشکده خبر در گفت‌وگو با «بسیج»:

تلاش ما تزریق روحیه و تفکر بسیجی در دانشکده است

احمدی افزادی مطرح کرد: یکی از اقداماتی که ما در بسیج اساتید درصدد اجرای آن هستیم راه‎اندازی سایت بسیج دانشگاه است که طبق برآوردی که داریم امیدواریم تا ماه آینده این مهم انجام پذیرد.
کد خبر: ۹۰۱۶۰۵۵
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۲

محمود احمدی افزادی مسئول بسیج اساتید دانشکده خبر در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج پیرامون اقدامات بسیج اساتید این دانشکده عنوان کرد: از مجموعه فعالیت‎های ما در بسیج اساتید اجرای بخش نامه‎ها و آیین‎نامه‎هایی است که از سوی سازمان بسیج اساتید مشخص می‎شود همچنان‎که انتقال و تزریق روحیه و تفکر بسیجی در فضای دانشکده و بالاخص در جمع دانشجویان نیز یکی از رویکردهای ما در بسیج اساتید است.

مسئول بسیج اساتید دانشکده خبر با اشاره به روابط درهم تنیده و پیوسته بسیج اساتید با بسیج دانشجویی اظهار داشت: همین روابط صمیمی و تلفیق شده این دوقشر بسیج در دانشکده سبب گرایش بیشتر دانشجویان و بدنه دانشگاهی به سمت بسیج شده که این بزرگترین دستاورد ما در بسیج اساتید است.

احمدی با بیان اینکه برنامه‎هایی نیز باتوجه به مناسبت‎های تقویمی سال برای زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و یادآوری وظایف بسیجیان برگزار می‎کنیم عنوان کرد: این جلسات که به صورت عمومی برگزار می‎شود و اساتید بسیجی درخصوص شهیدان و دفاع مقدس به گفتگو می‏پردازند مورد استقبال دانشجویان است.

مسئول بسیج اساتید دانشکده خبر در خاتمه مطرح کرد: یکی از اقداماتی که ما در بسیج اساتید درصدد اجرای آن هستیم راه‎اندازی سایت بسیج دانشگاه است که طبق برآوردی که داریم امیدواریم تا ماه آینده این مهم انجام پذیرد.

ارسال نظرات