در موسسه آموزش عالی حوزوی خواهران میبدانجام می‌شود:

برگزاری کار گروه احکام بین طلاب پایگاه مقاومت بسیج یحیی زاده میبد

به همت مسئول فرهنگی موسسه آموزش عالی حوزوی خواهران میبدکارگروهاحکام هر هفته درآن حوزه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۱۲۱۷۰
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، به همت مسئول فرهنگی موسسه آموزش عالی حوزوی خواهران میبدکارگروهاحکام هر هفته درآن حوزه برگزار می‌شود.
در این کار گروه، طلاب سطح ۳ این موسسه وگروهی از فارغ التحصیلان، با استناد به کتاب‌های مرجع در زمینه احکام ومسایل شرعی به بحث وتبادل نظر در زمینه مسایل مبتلا به می‌پردازند.
دبیر این کارگروه خانم طاهره شیخی به خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: با در نظر گرفتن اولویت مسائل از دید جامعه به انتخاب مباحث در هر هفته می‌پردازیم و در اینکار گروه تاکنون، مباحث تقلید، مطهرات و... به صورت چهره به چهره مباحثه شده است.
مسئول فرهنگی موسسه آموزش عالیحوزوی خواهران میبدهم گفت: با توجه به این که اماکنی مانند امامزادگان، مساجد، حسینیه ها، مدارس برای رفع نیاز علمی خود به حوزه‌های علمیه خواهران تکیه دارند؛ باید برای این مهم برنامه ریزی صورت گیردتا نیاز جامعه مرتفع گردد وهمین امر باعث رونق زیاداین کارگروه در این موسسه آموزش عالی شده است.
وی همچنین هدف از تشکیل این گروه را تربیت افراد ماهر در زمینه پاسخگویی به مسایل شرعی مردم خصوصا در شهرستان دانست.
گفتنی است این موسسه آموزش عالی حوزوی از سال ۱۳۹۳ واحد پاسخگویی به سوالات شرعی را در سطح شهرستان میبد به صورت تلفنی با شماره تماس ۳۲۳۲۲۳۱۰-۳۲۳۲۲۳۱۱ راه اندازی نموده است که با استقبال بسیار زیاد بانوان شهرستان مواجه شده است.
ارسال نظرات