معاون فنی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور:

بهره برداری از سالن ۶ هزار نفری سنندج تا دهه فجر سال جاری

معاون فنی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور گفت: برای اتمام سالن ۶ هزار نفری سنندج ۲۰ میلیارد تومان از منابع استانی و ملی اختصاص یافته است و این طرح تا دهه فجر سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۹۰۱۱۰۲۲
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، محمد عباسی در دیدار با رئیس سازمان برنامه و بودجه کردستان، اظهار کرد: استان با وجود ظرفیت‌ها و استعداد‌های خوب ورزشی متاسفانه از داشتن یک سالن استاندارد همانند سالن ۶ هزار نفری محروم است.

عباسی با بیان اینکه اتمام و بهره‌برداری از این سالن ورزشی ۶ هزار نفری در مرکز استان مطالبه به حق مردم این دیار به ویژه ورزشکاران توانمند کردستان است، افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته به کمک منابع استانی و اعتبارات ملی این پروژه را تا دهه فجر به پایان خواهیم رساند.

وی به پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی این پروژه اشاره کرد و افزود: با تلاش وزارت ورزش و جوانان و مسوولان ورزش استان کردستان در تلاش هستیم هرچه سریع‌تر این پروژه را به سرانجام برسانیم.

معاون فنی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور با تاکید براینکه اتمام و بهره‌برداری از پروژه ورزشی ۲۲ گولان سنندج دغدغه اصلی امروز مردم در این استان است، تصریح کرد: با بازدیدی که از سالن ۶ هزار نفری سنندج داشتیم ادامه ساخت آن در بخش سقف این پروژه در حال انجام است.

عباسی به اختصاص ۱۰ میلیارد تومان از سوی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور اشاره کرد و خاطرنشان کرد: با اختصاص ۱۰ میلیارد تومانی که از منابع استانی از سوی استاندار و رئیس سازمان برنامه و بودجه کردستان در نظر گرفته شده سالن ۶ هزار نفری سنندج به اتمام خواهد رسید.

عباسی نیز در پایان یادآور شد: با توجه به پیگیری که مسئولان ارشد کردستان و دستگاه ورزش استان انجام داده خوشبختانه بستر برای اتمام ورزشگاه گولان فراهم شده است.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات