مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج اردکان:

جوانان همانگونه که به تیم‌های ورزشی تعصب دارند به تولیدات ایرانی هم، تعصب داشته باشند

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه درناحیه اردکان به مناسبت سالروز شکست نظامی امریکا درصحرای طبس درجمع دانش آموزان سخنرانی کردند.
کد خبر: ۹۰۱۰۳۸۹
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان اردکان، حجه الاسلام مهدی قره چاهی مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج اردکان با حضور در مدرسه استقلال اردکان به مناسبت سالروز شکست نظامی آمریکا در صحرای طبس سخنرانی نمودند.
وی در ابتدا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا و شهید منتظر قائم، اشاره کردند که طبق فرموده حضرت امام (ره)، آمریکا شیطان بزرگ است. چرا که امروز تولید کننده ابزار‌های شیطانی و دسیسه بر علیه کشورها، آمریکاست.
وی افزود: آمریکا پس از دستگیری جاسوسان خود در تسخیر لانه جاسوسی در پی انتقام برآمد. این حمله نظامی شامل شش فروند هواپیما و هشت فروند هلی کوپتر و نود نیروی کماندو بود که آمریکایی‌ها به اعتراف خود همه محاسبات را انجام داده بودند، اما از یک قدرت غافل بودند واینکه خدا را در محاسبات خود ندیدند و طوفان شن طبس، ابرهه‌های زمان را درنوردید و شکستی دوباره برای آمریکا رقم خورد.
قره چاهی در ادامه به شعار سال ۹۷ که از سوی رهبر معظم انقلاب «حمایت از کالای ایرانی» نامگذاری شده، پرداخت و از جوانان خواست همانگونه که به تیم‌های ورزشی تعصب دارند به تولیدات ایرانی هم، این تعصب را داشته باشند.
ارسال نظرات