فیلمساز کوردجایزه بهترین کارگردانی جشنواره فیلم آپادانا را از آن خود کرد

مدیر انجمن سینما جوانان ایرن استان کردستان از کسب جایزه بهترین کارگردانی جشنواره فیلم آپادانا توسط ارسطو مفاخری فیلمساز کورد برای فیلم خانه سفید خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۱۳۷۶
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سالم صلواتی، هیات داوران پس از بررسی کلیه آثار در بخش فیلم جشنواره ملی آپادانا تندیس جشنواره و لوح افتخار بهترین کارگردان این جشنواره را به ارسطو مفاخری برای فیلم خانه سفید تقدیم کرد.

وی ادامه داد: هیات داوران این جشنواره خلق درامی حسی و تامل برانگیز با فضا سازی و قاب‌های باشکوه و ماندگار را از ویژگی‌های فیلم خانه سفید عنوان کرد که نامزد دریافت این جایزه شده است.

صلواتی افزود: جشنواره ملی فیلم کوتاه آپادانا از کلیه هنرمندانی که در زمینه فرهنگ مصرف و بهینه سازی و الگوسازی صرف جویی و بهره وری درمصرف آب آثاری تولید و یا در دست تولید داشتند به ارائه اثار اقدام کنند.

مدیر انجمن سینمای جوانان کردستان با اشاره به اهداف این جشنواره افزود: موضوعاتی همچون تثبت جایگاه فیلم کوتاه به عنوان سینمای مستقل و خردورز، فرهنگ‌سازی فرهنگ صرفه‌جویی و سبک درست زندگی در مصرف آب، توسعه گردشگری معنوی و تعمیم و ترویج فرهنگ رضوی در سینماگران و معرفی شهر مشهد و توانمندی‌ها و پتانسیل‌های آن به عنوان پایتخت معنوی جهان اسلام در سال ۲۰۱۷ از جمله اهداف این جشنواره بود.

وی خاطر نشان کرد: این جشنواره همزمان با ۲ بهمن امسال در دو بخش رقابتی و غیررقابتی با ماهیت هنری به میزبانی خراسان رضوی برگزار شد.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات