فرمانده ناحیه مالک اشتر:

بسیجیان به صورت گروهی در نماز سیاسی عبادی جمعه شرکت کنند

خبرگزاری بسیج: فرمانده ناحیه مالک اشتر، در جمع بسیجیا گردان امام علی این ناحیه تاکید کرد: ما نباید به غیر از خدا به دیگران امید داشته باشیم و اگر قرار است از چیزی بترسیم، فقط باید از گناهان خود بترسیم.
کد خبر: ۸۹۷۳۸۶۵
|
۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ قاسم فیضی در مراسم شامگاه مشترک بسیجیان حوزه 327 کیانشهر که در مسجد حضرت رقیه(س) برگزار شد، اظهار داشت: ما به عنوان بسیجی باید هر کجا مشکل پیدا می کنیم فقط به خدا امید داشته باشیم. اگر می خواهیم بسیجی بودنمان خیر و برکتی برای کشور داشته باشد باید دقت کنیم که نه از امام جلو بیفتیم و نه عقب بمانیم.

وی با اشاره به حوادث اخیر در سطح کشور و برخی اظهار نظرهای کوردلان، اظهار داشت: عده ای از رهبری جلو تر افتاده اند و فتوا می دهند، نظر می دهند و به ایشان ایراد می گیرند، رهبر فرزانه انقلاب هم در فرمایشات اخیرشان به حرکات خزنده برخی افراد اشاره کردند و فرمودند: بعضی ها فکر می کنند که ما به این افراد تذکر نمی دهیم در حالی که اوقات تلخی های من به این افراد در جلسات خصوصی به مراتب بیشتر از جلسات عمومی است.

  فیضی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: بسیجی نباید خنثی باشد؛ اگر بسیجی با ظلم مبارزه نکند، استکبار ستیز نباشد و برایش مهم نباشد که در جایی به کسی ظلم و ستم شده است، بسیجی بودن او هیچ سودی نه برای خودش و نه برای کشور و نظام نخواهد داشت. اگر کار ما کیفیت داشته باشد و روحیه ظلم ستیزی، محرومیت زدایی، و روحیه جهادی داشته باشیم همه جذب بسیج می شوند.

وی با تاکید بر مردمی بودن پایگاه های بسیج و اعتماد مردم به این شجره طیبه، اذعان کرد: یک دختر که بر اثر مشکلات خانوادگی و فشار روحی که بر او وارد شده از خانه فرار کرده بود، اما برای دور ماندن از تعرض و گرفتار شدن در دام افراد گمراه، به یکی از پایگاه های بسیج پناه برده بود که با درایت و احساس مسئولیت فرمانده و بسیجیان پایگاه، مشکل خانوادگی او حل شده و این دختر به آغوش گرم خانواده برگشت. بنابر این اگر می خواهیم عزیز باشیم باید روحیه اسلامی، روحیه جهادی، روحیه استکبار ستیزی و ظلم ستیزی و محرومیت زدایی داشته باشیم تا به مردم روحیه و انگیزه بدهیم.

فرمانده ناحیه مالک اشتر، با تاکید بر جایگاه ویژه شهدا و خانواده معظم شهدا، خاطرنشان کرد: خانواده شهدا هیچ چیز از ما نمی خواهند؛ فرماندهان پایگاه ها باید سرکشی و دیدار از خانواده شهدا را تکلیف خود بدانند، آنها را فراموش نکنند و با جمع بسیجیان به دیدار آنها بروند و یاد شهدا را زنده نگهدارند.

وی بر اهمیت نماز جماعت و جمعه تاکید کرد و گفت: این فریضه الهی نباید فراموش شود . سعی کنید بسیجیان و بچه های پایگاه را جمع کنید و برای تربیت و تعالی نیروها برنامه ریزی کرده و به صورت دسته جمعی برای اقامه نماز جمعه به مصلی های شهر بروید.  

نویسنده و انتشار خبر: علی اشرف خانلری

ارسال نظرات