مسئول فرهنگی خانواده سپاه الغدیر در جمع خانواده های کارکنان ناحیه روح الله یزد:

همه خانواده ها و اقشار مختلف در قبال فرهنگ کشور مسئولند

مسئول فرهنگی خانواده سپاه الغدیر در جمع خانواده های کارکنان ناحیه روح الله یزد اقدام به تبیین برنامه های فرهنگی خانواده ها نمود.
کد خبر: ۸۹۷۱۹۳۸
|
۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛امیدوار در این جلسه گفت: آنچه که مقام معظم رهبری به عنوان تیزبین ترین شخص کشور که مسائل فرهنگی جامعه را رصد می کنند، می فرمایند:قطعا حکیمانه و درست است و کارهایی که در زمینه فرهنگ انجام می شود در مقابل هجمه بی امانی که دشمن رقم می زند واقعا سیرکننده و پاسخگو نیست و باید همه مسئولین و خانواده ها در قبال فرهنگ مسئول باشند و قطعا خانواده تاثیرگذارترین نهاد در مسائل فرهنگی است .
وی ضمن تاکید براینکه ولنگاری فرهنگی متوجه همه آحاد جامعه است خاطر نشان کرد: یعنی همه مردم و مسئولین نباید این توپ را در زمین دیگران بیندازند. همه ی خانواده ها، اقشار مختلف جامعه در قبال فرهنگ کشور مسئول هستند و باید در سبد ماموریت خود سهمی برای کارهای فرهنگی و ارتقا معنویت جامعه داشته باشند و هیچکس نمی تواند در این زمینه از خود سلب مسئولیت کند.
وی در زمینه وضعیت فرهنگ گفت: فرهنگ یک نیاز آشکار است و جامعه ما به واسطه خواست مسئولان و مردم نسبت به فرهنگ احساس نیاز می‌کند.جامعه نسبت به فرهنگ احساس نیاز کرده است و اگر تپشی نباشد، فرهنگ به شکل یک نیاز پنهان، ساکن و ساکت در درون آن جامعه خفته است لذا فرمایش مقام معظم رهبری شامل همه می شود و سرمایه گذاری در بخش فرهنگ را باید از کودکی آغاز شود یعنی از سن پایین کودکان کشور را با فرهنگ صحیح اسلامی آشنا کنیم.

ارسال نظرات