در یادواره شهدای بخش سیاه منصور بیجار مطرح شد.

تفکر انقلابی موجب پیشرفت کار است/ میزان مشارکت ادارات قابل قبول نیست/حساب اغتشاشگران از مردم ناراضی جدا است

سخنران یادواره شهدای دهستان سیاه منصور با تاکید بر اینکه برای پیشرفت کشور باید با تفکر انقلابی کار کرد، گفتند: حساب اغتشاشگران از مردم ناراضی از وضعیت اقتصادی جدا است.
کد خبر: ۸۹۷۱۱۴۳
|
۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، این روز‌ها برخی افراد ساده لوح و فریب خورده دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جای جای این مملکت اسلامی که به عطر خون شهدا آغشته است با استفاده از نارضایتی مردم از وضعیت معیشتی و اقتصادی قصد گل آلود کردن آب به نفع خود را داشتند.

اما بصیرت و حضور به موقع مردم با پشتوانه ولایت فقیه یکبار دیگر موجب ناکام ماندن فتنه و سرخوردگی استکبار جهانی شد.

اما در گوشه‌ای از این کشور پهناور عده‌ای از مردم در روستای که طعم تلخ فقر و محرومیت را کشیده اند، پای ارزش‌های انقلابی و دینی نظام ایستاده اندو اقدام به برگزاری یادواره شهدا نمودند.


دهستان سیاه منصور یکی از دهستان‌های محروم شهرستان بیجار است که بیش از ۵۰ روستا را تحت پوشش خود قرار داده است.


مهمانان یادواره شهدا دهستان سیاه منصور که در مسجد روستای میدان مظفرخان برگزار شد، سردارانی از جنس سازندگی و ایثار بودند.


مسئول قرارگاه پیشرفت و توسعه کشور، فرمانده سپاه بیت المقدس و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در ابتدای این مراسم با حضور در گلزار شهدا روستای میدان مظفرخان با قرائت فاتحه و اهدا شاخه گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

فرمانده سپاه بیت المقدس در مراسم یادواره شهدای دهستان سیاه منصور با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه ۴۵۰ شهید والامقام شهرستان بیجار، اظهار داشت: با توجه به ارزش‌های معنوی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمتگزاری یکی از اولویت‌های کار مسئولان است.

وی با بیان اینکه ما بعنوان سرباز ولایت و نظام به عنوان خادمان مردم در ایران اسلامی هستیم، افزود: راه اندازی قرارگاه پیشرفت و آبادانی از تدابیر ویژه رهبر معظم انقلاب جهت رفع محرومیت در روستا‌های کشور است.

سردار رجبی در این مراسم با تاکید بر اینکه در عرصه شناسایی و محرومیت زدایی اقدامات خوبی در این شهرستان صورت گرفته است، گفت: وظیفه دارم از تمام افرادی که ما را در شناسایی رویکرد فرهنگی و سازندگی این منطقه کمک کرده اند تشکر و قدردانی نمایم.


فرمانده سپاه بیت المقدس بیان داشت: یکی از عوامل توسعه منطقه و رفع محرومیت مشارکت اهالی روستا‌های پایلوت برای پیشرفت اقدامات سازندگی است.

رجبی با اشاره به اینکه مشارکت مردم با قرارگاه برای پیشرفت طرح‌ها خوب است، اعلام کرد: کار‌های انجام شده خوب است، اما من راضی نیستم و زمانی راضی می‌شوم افرادی که به مهاجرت کرده اند به روستا‌های خود بازگردند.

این مسئول تاکید کرد: حجم محرومیت در کشور خیلی بالا است و دولت با توجه به محدودیت‌های مالی نمی‌تواند به تنهایی کاری انجام دهد و مشارکت مردم در این راستا خیلی موثر است.

فرمانده قرارگاه شهید شهرامفر کردستان ادامه داد: یک ضلع دیگر پیشرفت منطقه حضور مسئولان و ادارات در کنار مردم جهت انجام پروژه‌های محرومیت زدایی است.


رجبی با بیان اینکه پروژه‌های قرارگاه پیشرفت و سازندگی جدا از برنامه‌های دولت نیست، اعلام کرد: اولویت مناطق محروم بیشتر از شهر‌ها است و مسئولان باید به این امر بیشتر توجه کنند.


وی تصریح کرد: میزان مشارکت ادارات شهرستان بیجار در راستای همکاری با قرارگاه جهت رفع محرومیت در شهرستان بیجار قابل قبول نیست و مسئولان باید از ظرفیت‌های منطقه برای اقتصاد مقاومتی به خوبی استفاده کنند.


فرمانده سپاه بیت المقدس با بیان اینکه عده‌ای این روز‌ها بعنوان سرباز آمریکا و اسرائیل سعی در گل آلود کردن آب به نفع خود را دارند، یادآور شد: درست است مردم از وضعیت اقتصادی و معیشتی ناراضی هستند، اما اجازه نمی‌دهند بیگانگان برای آن‌ها تصمیم بگیرند.


رجبی با تاکید بر اینکه مصوبه تنها مختص به هیئت دولت، مجلس و ادارات نیست و در مسجد هم می‌توان مصوبه داشت، گفت: امروز در محضر شما عزیزان مصوب می‌شود که اهالی روستا‌ها در کمک و روند توسعه طرح‌های قرارگاه مشارکت داشته باشند.


۸۲۷ روستای خیلی محروم در کشور داریم

عظیم ابراهیم پور مسئول قرارگاه پیشرفت و توسعه کشور دیگر سخنران مراسم یادواره شهدای دهستان سیاه منصور بود.


وی در این مراسم با تکریم یاد شهدا، اظهار داشت: ۲ هزار ۹۰۰ روستا در کشور ما وجود دارد که ۸۲۷ روستای آن خیلی محروم است و طبق دستور رهبر معظم انقلاب پیشرفت و آبادانی آن به سپاه محول شده است که باید یک هزار دهستان آن به طور کامل آباد شود.


ابراهیم پور افزود: در همه استان‌ها سپاه با کمک نیرو‌های مردمی و حضور دولت این کار در حال انجام است.


مسئول قرارگاه پیشرفت و توسعه کشور با تاکید بر اینکه دست‌های پشت پرده است که روستا‌ها تخلیه و حاشیه شهر‌ها زیاد شود.

گفت: برنامه آمریکایی‌ها است که ایران یک کشور مصرف گرا باشد و نتواند خودش مواد غذائیش را تامین نماید.

وی تصریح کرد: هر یک نفر که از روستا خارج شود، یک نفر تولید گر مواد غذایی خارج و یک نفر مصرف گرا افزوده می‌شود.

ابراهیم پور با اشاره به اینکه اشتغال روستائیان کم رنگ است، بیان داشت: توجه به روستا‌ها باید ویژه باشد که تا کنون صورت نگرفته است.


مسئول قرارگاه پیشرفت و توسعه کشور گفت: ما آماده ایم به دور از حزب و جناحی و با تفکر انقلابی به کمک برادران دولت اقدامات مهمی در راستای رفع محرومیت در دهستان‌های محروم انجام دهیم.


وی خاطر نشان کرد: اگر انقلابی کار کنیم و روی پای خود بایستیم می‌توانیم شاهد پیشرفت و ابادانی بیشتر کشورمان باشیم.


مسوول قرارگاه پیشرفت و توسعه سپاه پاسداران تصریح کرد: امروز دو مکتب عصاره جبهه حق و باطل است و باید بدانیم سومی وجود ندارد، چرا که یک طرف مکتب شیعه است و طرفی دیگری مکتب صهیونیسیم قرار گرفته است.


ابراهیم پور عنوان کرد: دشمن رونق اقتصادی اسلامی را میبیند و در حال نقشه کشی است.


وی ادامه داد: درست است مردم از وضعیت اقتصادی و معیشتی و تبعیض‌ها ناراضی هستند، اما حساب آن‌ها با ضد انقلابی که پرچم انقلاب را آتش می‌زند جدا است و فرق دارند.


مسئول قرارگاه پیشرفت و توسعه کشور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در چند روز گذشته تجمع هایکه منجر به اغتشاش شد داشته ایم و باید مراقب باشیم همان جریانی که در این سال‌ها به دنبال فتنه بودند امروز زنده هستند و بر اساس برنامه‌ریزی آن‌ها به فکر فتنه بزرگی در سال ۹۸ هستند و امروز نباید کاری کنیم که بهانه در دست دشمن داد.


ابراهیم پور افزود: این روز‌ها ضد انقلاب ما مانند عربستان با آوردن پول قصد بروز جنگ‌های داخلی در کشور را داشتند، اما به مدد خون شهیدان و وجود رهبر انقلاب تمامی نقشه‌های آن‌ها بار دیگر برملا شد.


وی اظهار کرد: عربستان و آمریکا در دورن خود متلاشی و دچار بحران هستند، اما برای ایجاد فتنه و براندازی نظام از هیچ دسیسه‌ای فرو گذار نیستند.


مسئول قرارگاه پیشرفت وتوسعه کشور تاکید کرد: مردم ایران اسلامی به کمک خدا و عشق به شهدا با صلابت در برابر فتنه‌ها خواهند ایستاد و در اوج مشکلات روحیه بسیجی خود را نگه داشته اند.


ابراهیم پور افزود: فتنه گران طبق نقشه‌های بزرگ خود قصد داشتند تمام شهر‌های ما را به آتش بکشند، اما شهدا خودشان حافظ امنیت منطقه هستند.


وی در پایان یادآور شد: ما نیز قبول داریم مشکلات اقتصادی وجود دارد و روز به روز بیشتر می‌شود، اما در سخترین شرایط مردم ما انقلاب مردم رهبری را تنها نگذاشتند.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات