مسئول فرهنگی سپاه امام حسین (ع) کرج در گفتگو با «بسیج»؛

"مسجد‌محوری" اولویت اصلی برنامه‌های فرهنگی سپاه است

مسئول فرهنگی سپاه امام حسین (ع) با تاکید بر اجرای فعالیت‌های بسیج با محوریت مسجد گفت:مسجد‌ محوری اولویت اصلی برنامه‌های فرهنگی سپاه استان بوشهر است.
کد خبر: ۸۹۶۱۷۸۸
|
۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، برادر پاسدار روح الله فضلی مسئول فرهنگی سپاه امام حسین (ع) کرج در قرارگاه فرهنگی که با حضور مسئولین فرهنگی حوزه های بسیج شهرستان کرج  برگزار شد ، در گفتگو با خبرنگار بسیج جایگاه مسجد در تربیت و اجرای برنامه‌های مسلمانان را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: برنامه‌های مسلمانان در ابعاد گوناگون از صدر اسلام  در مساجد تدوین و اجراء می‌شد چراکه پیامبر گرامی اسلام(ص) به این مکان مقدس اهمیت خاصی قائل بودند.

وی، مساجد را مرکزی برای تحولات فرهنگی در جامعه  دانست و با تاکید بر مسجد محوری طرح‌های بسیج  تصریح کرد: در مساجد با کارهای فرهنگی می‌توان محیط جامعه را تغییر و زمینه ارتقاء بنیه فرهنگ دینی مردم را فراهم کرد.

فضلی با تاکید بر اجرای فعالیت‌های بسیج  با محوریت مسجد گفت:مسجد‌محوری  اولویت اصلی برنامه‌های فرهنگی سپاه  امام حسین (ع) شهر کرج است.

مسئول فرهنگی سپاه امام حسین (ع) با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی بسیج در مساجد خاطر نشان کرد: رویکردی که فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در اجرای برنامه­‌های فرهنگی در پیش گرفته  این است که کارهای فرهنگی باید در مسجد انجام شود که در همین راستا برنامه­‌ریزی مفصلی انجام و به تمام مراکز بسیج استانی ابلاغ شده است.

فضلی بیان کرد: حماسه 9 دی ماه برگرفته از حرکت‌های عظیم مردمی است که با بصیرت و ولایتمداری خود نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را به یاس و ناامیدی تبدیل کردند و خلق حماسه ماندگار و تاریخی 9 دی ماه را انقلاب نسل سوم دانستند که توانسته سبب استحکام ارکان و پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحکیم پیوند امت با ولایت شود.

وی تصریح کرد: حماسه 9 دی ماه عشق و علاقه مردم ایران اسلامی را به امام حسین(ع) و ولایت فقیه را نشان داد و این امنیت و اقتدار بی‌نظیر در سایه فهم و بصیرت و پیروی از ولی‌فقیه به وجود آمده است که انتظار داریم در این راستا عموم مردم از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کنند.

مسئول فرهنگی سپاه امام حسین (ع) کرج  التماس به شیطان بزرگ، خوشبینی به آمریکا و رفتن به زیر پرچم این کشور مستبد و زورگو فتنه جدیدی است که پشتیبانی از ولایت فقیه، حفظ روحیه انقلابی، عزت طلبی و استکبارستیزی و اعتماد به وعده الهی نیاز امروز جامعه است.

 

 

خبرنگار بسیجی : سیده ساجده قریشی

ارسال نظرات
پر بیننده ها