به همت حوزه ۱۲۱ شهید باکری برگزار شد ؛

دومین دوره مسابقات قرآنی محلات

دومین دوره مسابقات قرآنی محلات به همت حوزه مقاومت ۱۲۱ سردار شهید مهدی باکری سپاه ناحیه امام حسین(ع) در مسجد المهدی کوی کارمندان جنوبی برگزار شد .
کد خبر: ۸۹۵۷۳۵۷
|
۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، برادر پاسدار محمد فرمانی فرمانده حوزه ۱۲۱ شهیدمهدی باکری سپاه کرج در مراسم دومین دوره مسابقات قرآنی محلات  گفت :دومین دوره مسابقات محلات در رشته های قرائت،ترتیل و حفظ قرآن کریم در چهار رده سنی، زیر ۸ سال،۹ تا ۱۶ سال،۱۷ تا ۴۰ سال و ۴۱ سال به بالا با تعداد شرکت کنندگان ۸۰ نفر و با کمک و همکاری اداره امور قرآنی و مذهبی سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری کرج در مسجد المهدی کوی کارمندان جنوبی برگزار شد.

وی در ادامه گفت : قرآن باید محورهمه کارها باشد قرآن انسان رانورانی می کند و هرکس باقرآن باشد در روز قیامت نورانیت قرآن پر برکت خواهد بود. بسیج نقش بسیار مهمی داشته و باید برای ترویج مفاهیم قرآنی برنامه ریزی کنند.

فرمانده حوزه ۱۲۱ شهید مهدی باکری سپاه کرج گفت: هر جایی که فعالیت ها و برنامه ها مردمی اداره شود موفق خواهیم شد،یکی از عوامل موفقیت حماسه اربعیین حسینی هم مردمی بودن و مردمی اداره شدن آن است، که الحمدالله این دوره از مسابقات هم مردمی اجرا شد.

وی افزود: امروز همه بسیجیان وظیفه دارند با قرآن و مفاهیم آن هر چه بیشتر و بهتر آشنا شوند تا بتوانند نورانیت آن را در بین مردم ترویج دهند.

وی در ادامه تصریح کرد: هدف از برگزاری این مسابقات ،ترویج سبک زندگی قرآنی و گسترش فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی در جامعه بسیج است.

پاسدار محمد فرمانی بیان کرد: قابل ذکر می باشد مراسم اختتامیه و اهدای جوایز در مورخه ۹۶/۱۰/۰۱ در تالار شهیدان فلاح نژاد با اهدای جوایز نفیس می باشد.

 

 
 
خبرنگار بسیجی : پناهیان 
ارسال نظرات
پر بیننده ها