برگزاری تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان سلطانیه در آخرین روز هفته بسیج

تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان سلطانیه در آخرین روز هفته بسیج با عنوان شکوه مقاومت همزمان با سراسر کشور با حضور بسیجیان و مسئولین ادارات و اقشار مختلف مردم در سالن ورزشی تختی برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۴۶۳۱
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، قائم مقام مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در این مراسم با اشاره به فضیلت جهاد اکبر و جهاد اصغر و اثار فردی و اجتماعی آن، گفت: بسیجی می تواند با داشتن این دوبال راه موفقیت را بپیماید.

مهندس سهرابی با اشاره به برخی تفکر بسیجی افزود: تفکر بسیجی مساوی است با ایمان و اخلاص یعنی بسیجی ایمان به کمک و مدد الهی دارد و اعمال خود را از روی اخلاص انجام میدهد و پیوند و بیعت با ولایت دارد و عدالت خواه و ظلم ستیز است و در شهادت طلب  و شجاعت و دلاوری در تقکر بسیجی موج میزند.

وی اظهار داشت: هدف دشمن ضربه زدن به جوانان و بنیان خانواده و به خصوص زنان جامعه برای تغییر هویت و نگرش دینی و انقلابی  و اسلامی است و تلاش بسیاری در دیکته کردن و القای یاس و ناامیدی و بدبینی به حاکمیت در جامعه دارد ولی آنچیزی که مهم است این است که همه ما به عنوان یک بسیجی باید بصیرت خودمان را افزایش داده و گوش به فرمان ولایت و رهبری باشیم تا در جامعه دچار انواع و اقسام مشکلات و گرفتاری ها نشویم.

گفتنی است در بین مراسم برنامه های همچون اجرای گروه سرود منتظران مهدی(عج) پایگاه حمزه سیدالشهدا و گروه رزمی پایگاه شهید مقداد روستای گوزلدره نیز برنامه های خود را اجرا کردند.

درپایان برنامه از تعدادی از بسیجیان نمونه وفرمانده پایگاه ها و بسیجیان نخبه تقدیر به عمل امد.

 

 

ارسال نظرات