مسئول بسیج حقوقدانان چهار محال و بختیاری در گفتگو با «بسیج»:

سیاستمداران ما باید بر اساس فرهنگ اصیل بسیج عمل کنند

عبدی پور گفت: تا وقتی وزارتخانه های ما بر اساس فرهنگ اسلامی و بسیجی عمل نکنند کاری از پیش نمی برند سیاستمداران ما باید بر اساس فرهنگ اصیل بسیج عمل کنند.
کد خبر: ۸۹۵۱۳۵۵
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵

 محسن عبدی پور مسئول بسیج حقوقدانان چهار محال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج ضمن گرامیداشت پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)  گفت: بسیج همیشه در عرصه های سرنوشت ساز فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و درسنگر صیانت از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضور تعیین کننده داشته است.
وی افزود:  بسیجی نماد عزت و اقتدار و مسوولیت پذیری و باورمندی به اصول و مبانی انقلاب شکوهمند اسلامی است. بسیج قدرت نرم مردم ماست  ولی تا وقتی وزارتخانه های ما بر اساس فرهنگ اسلامی و بسیجی عمل نکنند کاری از پیش نمی برند سیاستمداران ما باید بر اساس فرهنگ اصیل بسیج عمل کنند.

مسئول بسیج حقوقدانان چهار محال و بختیاری گفت: ما در هفته بسیج آموزش همگانی حقوق در مساجد را داریم که در گذشته هم از آن استقبال خوبی شده است. همچنین در هفته بسیج با بحث خاطره گویی از افراد شاخص در دفاع مقدس دعوت می کنیم که برنامه داشته باشند و خاطرات هشت سال جنگ تحمیلی را برای مردم به خصوص جوانان بازگو کنند.

وی افزود: بحث تاثیر دفاع مقدس در عزتمندی داخلی را نیز در حلقات صالحین خواهیم داشت که از بحث های مهمی است که می تواند برای نوجوانان و جوانان ما جالب باشد.

 

ارسال نظرات