نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم:

نمازخانه سپاه ناحیه طارم نیازمند توسعه و تدبیر مسئولان است

نمازخانه سپاه ناحیه طارم در شأن کارکنان این ناحیه نیست بلکه نیازمند توسعه و تدبیر مسئولان است.
کد خبر: ۸۹۴۰۴۳۹
|
۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم ر جلسه شورای جهاد فرهنگی سپاه ناحیه طارم با اشاره به نقش و اهمیت نماز در زندگی انسانها افزود: از امام صادق(ع) روایت است شیعیان واقعی ما را در اوقات نماز اول وقت، حفظ اسرار مذهبی و اطلاعات از دشمن و کمک و حمایت به برادر دینی امتحان کنید.

حجت الإسلام عباس رجبی افزود: نمازخانه سپاه ناحیه طارم در شأن کارکنان این ناحیه نیست بلکه نیازمند توسعه و تدبیر مسئولان است.

همچنین فرمانده سپاه ناحیه طارم در این نشست خواستار توجه کارکنان و بسیجیان به آسیب های فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، گوشی های هوشمند، جرائم غیر اخلاقی، مسائل انظباطی و مدیریتی و حوادث و سوانح شد.

اقبال جهانبخشی ضمن گرامیداشت فرا رسیدن سالروز ۱۳ آبان و عزاداری اربعین حسینی از آحاد مردم و بسیجیان خواست تا در این مراسمات باشکوه همانند سالهای گذشته حضوری گسترده داشته باشند.

وی به برنامه های قابل اجرا در طول هفته دانش آموزی و هفته وحدت اشاره کرد و گفت: همایش هیئت های امناء مساجد، کارگاه پیشگیری از مواد مخدر، اجرای برنامه های بومی و محلی، مشاوره سیار، تهیه کتابچه هر پایگاه یک شهید و اجرای اردوهای جهادی در سطح حوزه ها از جمله برنامه های قابل اجرا در طول این مدت خواهد بود.

در ادامه مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه طارم با اشاره به مشکلات فرهنگی شهرستان طارم گفت: فقر فرهنگی این شهرستان نبود حوزه علمیه است.

حجت الإسلام مهدی مرادخانی از اعزام تعداد زیادی از حافظان کل و جزء های قرآن کریم به اردوی راهیان نور توسط حوزه بسیج خواهران شهر چورزق خبر داد و افزود: همایش تجلیل از حافظان کل قرآن کریم و طلبه های خروجی حلقات صالحین در سطح شهرستان طارم در آینده نزدیک برگزار خواهد شد.

 

 

 

ارسال نظرات