در محکومیت یاوه گویی های ترامپ:

بیانیه مشترک تشکل های دانشجویی دانشگاه یزد

تشکل های دانشجویی دانشگاه یزد از جمله بسیج دانشجویی، جامعه و انجمن اسلامی در محکومیت یاوه گویی های ترامپ بیانیه ای صادر کردند.
کد خبر: ۸۹۳۵۲۹۱
|
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد،  تشکل‌های دانشجویی دانشگاه یزد از جمله بسیج دانشجویی، جامعه اسلامی و انجمن اسلامی در محکومیت یاوه گویی‌های ترامپ بیانیه‌ای صادر کردند که متن آن به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

((فَذَرْهُمْ یَخُوضُوا وَیَلْعَبُوا حَتَّى یُلَاقُوا یَوْمَهُمُ الَّذِی یُوعَدُونَ))

«پس بگذارشان یاوه گویند و بازى کنند تا روزى را که وعده داده شده‏ اند ملاقات نمایند»
سوره معارج آیه ۴۲

درود بر روان پاک امام خمینی که همچون پدری، درس وحدت و مبارزه علیه زور و زر و تزویر را به ما آموزش داد؛ و با مبارزه‌ی انقلابی خود در این راه دنیایی را به کرنش و احترام واداشت.

مردم ایران همواره در طول تاریخ بردباری، حسن نیت، عقلانیت و اخلاق خود را به اثبات رسانده و به رخ جهانیان کشانده اند ما نشان داده ایم در مقابل سخت‌ترین شرایط باز هم عزت و وحدت خود را در مقابل بیگانگان حفظ میکنیم، حال بار دیگر شیطان بزرگ، حامی اصلی رژیم کودک کش و تروریست پرورِ اسراییل، آمریکا، خوی استکباری خود را نشان داد و این بار مردی خیره‌سر که از قضا به ریاست جمهوری کشورش هم رسیده است بدون داشتن کمترین اطلاعی از پیشینه و تاریخ ایران و ایرانیان به یاوه گویی‌های مضحکی علیه ایران پرداخته که جز فضاحت و آبروریزی و انزوای شگرف دولت و کشورش در دنیا و تنفر عمیق ملت ایران به سبب به کار بردن نامی مجعول به جای خلیج تا ابد پارس، ثمره‌ی دیگری ندارد.

هرچند سخنان مهمل و بی پشتوانه‌ی او بی ارزش‌تر از آن است که نیاز به پاسخی داشته باشد لیکن از باب وظیفه (دانشجویی) در اعلام موضع مقابل اباطیل برآن شدیم تا ضمن محکومیت هجویات این فرد خط بطلانی بر نقشه‌های شوم کژاندیشان و خناسان کشیده و همبستگی و اتحاد ایرانیان در تمامی سطوح و پشتیبانی از همه مسئولین و خدمتگزاران ایران اسلامی، از مسئولین دلسوز دولتی تا پاسداران مرز‌های ایران عزیز را اعلان نماییم و ضمن تقدیر و تشکر از سخنان اخیر رییس جمهور محترم، دکتر روحانی، خواستار آنیم که بیش از گذشته هوشیاری لازم را به خرج داده و اجازه‌ی زیادی خواهی‌های مطرح شده در روز‌های اخیر را به دشمنان قسم خورده این ملت ندهند، همچنین حمایت خود را از سپاه انقلاب اسلامی دربرابر هجمه‌های کذب و ظالمانه‌ی بیگانگان اعلام میداریم.
نیک می‌دانیم مسئولین خیرخواه و دانای کشور با همدلی و هماهنگیِ برادرانه، شایسته‌ترین اقدامات را برای پاسداری از حقوق مردم ایران و استیفای آن به کار خواهند بست و با اقداماتی عاقلانه و دوراندیشانه جلوی هرگونه تقلایی برای ایجاد مزاحمت در راه پیشرفت ملت ایران را بگیرند.
بیگانگان و بدخواهان بدانند با این دست نمایشات و این گونه سخنرانی‌ها نمی‌توانند خدشه‌ای در وحدت ملت قهرمان ایران وارد نمایند.
امید است این اتحاد و یکپارچگی را قدر دانسته، حفظ کنیم و با برخی خط کشی‌ها و اشتباهاتی دشمن شاد کن آن را تضعیف و کمرنگ ننماییم.


لازم به ذکر است این بیانیه در تجمع دانشجویی که روز گذشته که با حضور دانشجویان و اساتید دانشگاه یزد برگزار شد به امضا دانشجویان و اساتید حاضر در تجمع رسید.
ارسال نظرات