برگزاری برنامه اختتامیه طرح هجرت3 در سپاه ناحیه ایجرود

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با همت حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده اختتامیه طرح هجرت3 باحضور امام جمعه شهرستان ومسئولین شهرستانی،جمعی از فرهنگیان ودانش آموزان در محل حسینییه سردار شهید سپاه ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۳۳۲۴۲
|
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه ناحیه ایجرود باتبریک هفته دفاع گفت: جهاد امروز ما در جبهه های عرصه سازندگی است.

سرگرد پاسدار مجید لطیفی افزود: دانش آموزان همانند سالهای جنگ که نزدیک به 5 هزارشهید دانش آموز از وطن خود دفاع کردند نیز در تمام عرصه ها فعالیت دارند وشرکت دانش آموزان در طرح هجرت منجر به رشد اخلاقی وفکری آنان خواهد بود.

وی در ادامه به تشریح فعالیت هاوطرح های  انجام شده در طرح هجرت3 وگزارش کلی از برنامه های اجرا شده در این طرح را بیان کردند.

در ادامه امام جمعه شهرستان ایجرود با بیان اینکه بالاترین ومحبوبترین عمل در نزد خداوند خدمت به مردم است، گفت: کسانی که به حل مشکلات ونارسایی های مردم ومنطقه کمک میکنند در نتیجه آسایش دنیا وآخرت را نصیب خود میکنند.

حجت الاسلام مقدمی افزود: یکی دیگر از هجرت ها که واجب برهر انسانی است در آن شرکت کند هجرت از گناه ومعصیت است که برزرگترین هجرت میباشد.در پایان برنامه از دانش آموزان ومعلمان تلاشگر در این عرصه  با اهداء لوح قدر دانی شد.

 

 

ارسال نظرات