خبرهای داغ:
مسئول بسیج رسانه شاهرود

تلاش دشمن انحراف نسل جوان از علم و معنویت به پوچی و سرگرمی کاذب است

عامری در نشست هفته دفاع مقدس واحد امیدان نبی صادق بسیج دانش آموزی شاهرود گفت: تلاش دشمن امروز برای منحرف کردن نگاه نسل جوان از این موارد و مشغول کردن به سرگرمی های پوچ و کاذب است.
کد خبر: ۸۹۲۵۱۸۸
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علی عامری در نشست هفته دفاع مقدس که به همت واحد امیدان نبی صادق بسیج دانش آموزی حوزه ایمان در نمازخانه دبستان بنی صادق شاهرود برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ماه محرم و هفته امر به معروف و نهی از منکر با بیان اینکه هدف دفاع مقدس تجلی قیام عاشورای حسینی است اظ‌ها کرد: دفاع ما مقدس است چرا که برای دفاع از دین و اسلام و تبعیت از امام حسین (ع) رزمندگان به جبهه‌ها شتافتند و جان خود را با آگاهی و بصیرت فدای اسلام و دین کردند.
وی افزود: یکی از تحلیل‌هایی که می‌توانیم برای اینکه چرا دفاع مقدس در ۳۱ شهریور آغاز شد این است که روز بعد از آن آغاز بهار تعلیم و تربیت بود و دشمنان ما تلاش داشتند نوجوانان و جوانان ما را از علم و دانش دور کنند و نگذارند که در راستای ارتقا علمی خود حرکت کنند.
عامری خاطر نشان کرد: دین ما بر علم و دانش تاکید و آن را سلطان و اقتدار بیان می‌کند و استکبار نمی‌خواهد جز خودش کسی دیگر این اقتدار را داشته باشد و برای همین با استقلال و آزادی ما مخالف است.
وی با اشاره به اولین شهید دفاع مقدس که از شاهرود است بیان کرد: ۳۶ هزار شهید دانش آموز در کشور داریم که ۲۲۰ نفر از آن‌ها مربوط به شهرستان و ۱۲۶ شهید دانش آموز مربوط به شهر شاهرود هستند که کوچکترین آن‌ها ۱۲ سال سن دارد.
راوی دفاع مقدس با بیان خاطراتی از شهدای دانش آموز شاهرودی ادامه داد: شهدای ما زنده هستند و نظاره گر اعمال و رفتار ما هستند و اگر می‌خواهیم و می‌خواهید راه آن‌ها را ادامه دهید باید به سیره و رفتار و وصایای آن‌ها عمل کنیم که مهمترین آن تبعیت از ولایت و حرکت در مسیر انقلاب و اسلام است.
عامری با تاکید بر تحصیل علم و دانش به سخنان امام و مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: امام راحل در بیانی می‌فرماید (امید من به شما دبستانی هاست) چرا که حرکت جامعه از قشر نوجوان است که باید آینده کشور را در دست بگیرد و نشان از نگاه عمیق امام راحل دارد.
وی ادامه داد: رهبری فرزانه در کلامی تحصیل و تهذیب و ورزش را برای نسل امروز و نوجوانان و جوانان تاکید دارند و این بدان جهت است که تلاش دشمن برای منحرف کردن نگاه نسل جوان از این موارد و مشغول کردن به سرگرمی‌های پوچ و کاذب است.
مسئول بسیج رسانه شهرستان شاهرود با تاکید بر کسب معرفت و بصیرت دانش آموزان گفت: شهدا امروز از ما می‌خواهند گوش به فرمان ولایت باشیم و خوب درس بخوانیم تا بتوانیم آینده کشور را درست بسازیم و دشمنان را به زانو درآورده و تسلیم نماییم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها