فرمانده سپاه قروه خبر داد:

توزیع بیش از ۵۰۰ بسته لوازم التحریر رایگان توسط سپاه پاسداران در بین دانش آموزان قروه‌ای

فرمانده سپاه قروه از توزیع بیش از ۵۰۰ بسته لوازم التحریر رایگان در بین دانش آموزان کم بضاعت و بی بضاعت در این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۸۹۱۹۶۵۰
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سعید شعبانی با اشاره به برنامه‌های سپاه پاسداران در راستای محرومیت زدایی در مناطق محروم اظهار داشت: با آغاز سالتحصیلی جدید و در راستای برنامه‌های محرومیت زدایی و مردم یاری بیش از ۵۰۰ بسته لوازم التحریر توسط سپاه پاسداران برای توزیع بین دانش آموزان کم بضاعت و بی بضاعت اماده شده است که توسط حوزه‌های بسیج سطح شهرستان بین دانش اموزان نیازمند توزیع خواهد شد.


وی افزود: در راستای برنامه‌های محرومیت زدایی با آغاز سالتحصیلی جدید نسبت به مرمت و بازسازی و زیباسازی ۱۰ مدرسه اقدام کرده ایم که به کمک اموزش و پرورش این طرح اجرا شده است


فرمانده سپاه قروه خاطر نشان کرد: آورده نقدی سپاه پاسداران در این طرح برای هر مدرسه ۱۰۰ میلیون ریال بوده است و بالغ بر ۱ میلیارد ریال در این راستا و در جهت مرمت و بازسازی و زیباسازی مدارس هزینه شده است.


وی ادامه داد: در راستای طرح کرامت ۲ و قرارگاه جوادالائمه (ع) نیز موضوع توانمندسازی و آموزش دانش اموزان را در مناطق هدف مدنظر داریم که اقدامات لازم در این خصوص نیز صورت پذیرفته است.


شعبانی گفت: در قرارگاه پیشرفت و آبادانی نیز در حوزه تعلیم و تربیت آموزش دانش اموزان و مسائل آموزشی و توانمندسازی والدین مورد توجه بوده است که با مشارکت آموزش و پرورش شهرستان انجام خواهد شد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات