گلایه امام جمعه ابرکوه از سفر وزیر جهاد کشاورزی به استان یزد؛

بی اعتنایی به قطب کشاورزی استان یزد در دولت تدبیر؛ نهایت بی تدبیری است

امام جمعه ابرکوه با گلایه از سفر وزیر جهاد کشاورزی به استان گفت: اگر دولت؛ دولت تدبیر است این بی اعتنایی ها نهایت بی تدبیری است و اگر دولت؛ دولت امید است برای چه کسانی امیدآفرینی می کند؟! برای توانمندان و برخورداران یا برای مردم محروم و نیازمند؟!
کد خبر: ۸۹۱۰۹۶۰
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از سرو ابرکوه، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه، روز گذشته در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی شهرستان، در حضور مسئولان استانی و شهرستانی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر، از سیاست مداران کشوری و استانی که ابرکوه را تافته جدا بافته از استان یزد می دانند، شدیداً گلایه کرد.
حجت الاسلام حسینی افزود: وزیر جهاد کشاورزی باید خجل و شرمنده باشد از اینکه به استان یزد سفر می کند و به دو قطب مهم کشاورزی آن، یعنی ابرکوه و خاتم اعتنایی نمی کند و به شهرستان هایی سفر می کند، که وامدار بزرگترهای آنها هستند.
حسینی تصریح کرد: این نوع رفتار نشان می دهد که در دولت ما هنوز بحث تبعیض و نظرات دوگانه حاکم است و هنوز سیاست گذاران ما مفهوم و معنای عدالت ورزی را نه چشیده اند و نه فهمیده اند و در مقام عمل، با نظر دوگانه شهرستان ها را نگاه می کنند و این جای تأسف است.
وی گفت: رئیس و مقامات میراث فرهنگی به استان یزد سفر می کنند و با اینکه ابرکوه به عنوان یکی از برجسته ترین نقاط گردشگری کشور مطرح است، نگاه نمی کنند و با کمال بی اعتنایی به بیش از 400 اثر تاریخی، به شهرستان های برخوردار که حامی آنها هستند، سفر می کنند و موجبات نارضایتی و ناراحتی مردم ما را فراهم می کنند.
امام جمعه ابرکوه اذعان کرد: حدأقل توقع ما از سیاستگذاران و دولتمردان استانی این است که در این نظر بی عدالتی، مسئولان کشوری را همراهی نکنند و به نوعی با مردم هم سویی داشته باشند، که بُعد مسافت و فاصله 140 کیلومتری یا بیشتر، گناه مردم ابرکوه نیست.
وی تأکید کرد: وزیر جهاد کشاورزی، وزیر یک منطقه خاص نیست و رئیس میراث فرهنگی، رئیس یک محدوده برتر نیست. پس کجا رفت شعار حمایت از محرومین و زحمت کشان و کشاورزان؟ چرا برخی مدیران کل در استان، به ابرکوه نمی آیند و یا می آیند و ما آنها را نمی بینیم و وقتی موضوع را پیگیری می کنیم، معلوم می شود، بعضاً مدیران اگر بیکار شوند به شهرستان سری می زنند.
حسینی خاطر نشان کرد: ما این بی عدالتی ها را برنمی تابیم و به مسئولین استان تذکر می دهیم که اگر دولت؛ دولت تدبیر است این بی اعتنایی ها نهایت بی تدبیری است و اگر دولت؛ دولت امید است برای چه کسانی امیدآفرینی می کند؟! برای توانمندان و برخورداران یا برای مردم محروم و نیازمندی که نگاهی بهشان صورت نمی گیرد؟

ارسال نظرات