پیام فرمانده ناحیه حضرت علی اکبر علیه السلام شهرستان اشتهارد به مناسبت سالروز ورود ازادگان به میهن اسلامی؛

آزادگان، با ایمان راسخ خود در برابر همه فشارهاى جسمى و روحى دشمنان ایستادند

سرگرد ترابی گفت: آزادگان، با ایمان راسخ خود در برابر همه فشارهاى جسمى و روحى دشمنان ایستادند و روابط اجتماعى جامعه کوچک اردوگاهى خود را بر پایه اخلاق حسنه بنا نهادندو
کد خبر: ۸۹۰۳۳۴۰
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۴
 سرگرد ترابی فرمانده ناحیه حضرت علی اکبر علیه السلام اشتهارد در پیامی سالروز ورود ازادگان به میهن اسلامی را تبریک گفت.متن پیام بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

روز 26 مرداد سال 1369، میهن اسلامى شاهد حضور آزادگان سرافرازى بود که پس از سال‏ها اسارت در زندان‏ها و اسارتگاههاى مخوف رژیم بعث عراق، قدم به خاک پاک میهن اسلامى خود گذاشتند.
 
آزادگان، با ایمان راسخ خود در برابر همه فشارهاى جسمى و روحى دشمنان ایستادند 
 
آزادگان، با ایمان راسخ خود در برابر همه فشارهاى جسمى و روحى دشمنان ایستادند و روابط اجتماعى جامعه کوچک اردوگاهى خود را بر پایه اخلاق حسنه بنا نهادند و از شکنجه ‏هاى مزدوران بعث هراسى به خود راه ندادند. آزادگان، صبورتر از سنگ صبور و راضى‏ ترین کسان به قضاى الهى بودند. اینان سینه‏ هایى فراخ‏تر از اقیانوس داشتند که از همه‏ جا و همه‏ کس بریده و به خدا پیوسته بودند، آزاده نامیده شدند چون از قید نفس و نفسیات رهایى یافته بودند.
 
و امروز یادآور بازگشت غرورآفرین دلیرمردانی است که پس از تحمل سال‏ها شکنجه و دورى از عزیزان خویش، به وطن بازگشتند.

اینجانب ضمن تجليل از مقام شامخ شهداي هشت سال دفاع مقدس، امام شهدا، آزادگان سرافراز و خانواده‌هاي محترمشان، توفيقات روز افزون اين ازادگان و رزمندگان سرافراز سالهاي دفاع مقدس را تحت عنايات حضرت ولي (عج) و زعامت حضرت امام خامنه‌اي مدظله العالی ، رهبر فرزانه انقلاب و فرماندهي معظم كل قوا از درگاه حضرت احديت مسألت دارم.»

سرگرد پاسدار مصطفی ترابی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت علی اکبر علیه السلام اشتهارد
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار