مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان:

تولید اثار رسانه ای جذاب و پرمحتوا با تعامل رسانه و اداره کل میراث فرهنگی استان

تعامل و همکاری مشترک رسانه استانی و اداره کل میراث فرهنگی می تواند منجر به تولید اثار رسانه ای جذاب وپرمحتوایی شده و دریچه ای نو و خلاقانه ظرفیتهای بالقوه و بالفعل زنجان را به گردشگران معرفی کند.
کد خبر: ۸۸۹۹۵۴۸
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در نشست با مدیرکل میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی استان در روز خبرنگار به نقش رسانه دررونق صنعت گردشگری و معرفی داشته های تاریخی ,فرهنگی و طبیعی استان اشاره کرد و گفت: معادلات صنعت گردشگری در عرصه رسانه رقم می خورد و ما امروز شاهدیم که کشورهای گردشگر پذیر دنیا در قالب فیلم, سریال ,مستند و محصولات متنوع فرهنگی توجه گردشگران را به خود جلب می کنند.

صفری به ساخت برنامه مستند ایران در رسانه ملی اشاره کرد و افزود: ساخت ایت مستند به معرفی هر چه بیشتر آثار تاریخی ، ملی و مذهبی استان های کشور پرداخته و قطعاً در جذب گردشگر به استان تأثیر بسزایی داشته و خواهد داشت .

وی با اشاره اجرای موفق برنامه شب فیروزه ای در سال گذشته در زنجان و بهره گیری از ظرفیت بالای آن برای انعکاس ظرفیت های مذهبی، گردشگری، فرهنگی، اقتصادی استان را یادآور شد و اظهار داشت : هماهنگی های لازم در حال انجام است تا امسال نیز شاهد اجرای این برنامه از استان باشیم .

صفری تصریح کرد: تعامل و همکاری مشترک رسانه استانی و اداره کل میراث فرهنگی می تواند منجر به تولید اثار رسانه ای جذاب وپرمحتوایی شده و دریچه ای نو و خلاقانه ظرفیتهای بالقوه و بالفعل زنجان را به گردشگران معرفی کند. لذا رسانه ملی و استانی این امادگی را دارد تا در قالب همکاری های مشترک حامی فعالان صنعت گردشگری و اطلاع رسانی به گردشگران باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری هم توسعه اشتغال را از اولویت های جامعه برشمرده و افزود: رشد و توسعه صنعت توریسم و گردشگری ظرفیتهای فراوانی را برای ایجاد اشتغال مولد و زودبازده دارا می باشد که می توان با توجه ویژه به این حوزه شاهد کاهش معضل بیکاری در جامعه باشیم .

وی با اشاره به ساخت مستندها و برنامه هایی متنوع با موضوع مرتبط با گردشگری صنایع دستی و میراث فرهنگی ، از همت ، جدیت و اهتمام ویژه رسانه استانی به این حوزه قدردانی کرده و خواستار افزایش تعاملات فیمابین شد .

در پایان این دیدار مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان با اهدای لوح تقدیری ضمن قدردانی از سختکوشی، همدلی و تلاش روز افزون خبرنگاران، این روز را که روز پاسداشت اهل قلم و رسانه است به تمام اهالی صاحب اندیشه و قلم به ویژه به مدیرکل و همکاران معاونت خبر تبریک گفت.

ارسال نظرات