مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام گفت: مدیریت و هماهنگی برگزاری آیین های مناسبت های ملی و انقلابی رسالت اصلی این نهاد است.
کد خبر: ۸۸۹۴۷۵۳
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام علی چراغی پور در آستانه سالروز تاسیس این نهاد افزود: این نهاد در طول ۳۸ سال گذشته در انجام این رسالت خطیر اهتمام داشته و تاکنون و با مشارکت و تعامل جمعی از نهادهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های تبلیغی، ارتباطی، فرهنگی، اطلاع‌رسانی و رسانه‌ای به رسالت خود ادامه می دهد.
چراغی پور فعالیت های عمده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را با توجه به وظایف محوله و اهداف آن شامل زنده نگه‌داشتن ایام‌الله انقلاب اسلامی ایران و یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی و حفاظت از دستاوردها و آرمان‌های سترگ انقلاب اسلامی، حرکتی عنوان کرد.
به گفته وی، این نهاد انقلابی با استفاده بهینه از تمام توان و ظرفیت‌های خود و و تعامل با سایر نهادها با برپایی، هدایت و سیاستگذاری راهپیمایی، تظاهرات و برگزاری مناسبت‌ها به ادای وظیفه تاریخی، شرعی و قانونی خود در چارچوب‌های قانونی نظام عمل کند.
حجت الاسلام چراغی پور ادامه داد: این نهاد به‌عنوان نهادی وحدت ‌بخش و هماهنگ‌ کننده به‌جهت حفظ ارتباط دو سویه حکومت با مردم و به‌ عنوان تریبون ملّت ایران به ایفای نقش اساسی خود می پردازد و در همه دوران انقلاب به‌ویژه در ایام فتنه بعد از انتخابات نظر همگان را به طرف جایگاه مقدس جمهوری و آرمان‌های امام و منویات مقام معظم رهبری دعوت کرد.
وی مسئولیت ستادهای مختلفی همچون گرامیداشت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی، راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، روز جهانی قدس، حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت بویژه گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر را از جمله رسالت های اصلی این نهاد در استان اعلام کرد.
وی گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در استان ایلام به طور معمول در ۳۰ نقطه از سطح استان اعم از شهری و روستایی همواره مراسم و راهپیمایی های مختلف را برگزار و در این جهت تمام تلاش خود را برای پوشش تبلیغی این مناطق در دستور کار قرار داده که از جمله اقدامات این شورا می توان به اعزام سخنران و توزیع و ارسال اقلام تبلیغی به نقاط مختلف سطح استان اشاره کرد.
وی غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، برگزاری همایش استانی تبیین نقش مراسم و مناسبت ها در تحکیم ارزش ها و ارکان انقلاب اسلامی، تجلیل از یاوران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و فضاسازی محیطی و رسانه ای را از جمله برنامه های این نهاد در گرامیداشت سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات برشمرد.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به فرمان امام راحل ۱۲مردادماه سال ۵۹ تاسیس شد.

ارسال نظرات