طرحی که شروع و پایان آن به دفتر خاطرات پیوست

طرح روستاگردشی همان طرحی است که چند ماه پیش از آغاز انتخابات بر سر زبان مسئولین قرار داشت اما حالا و با پایان انتخابات به دفتر خاطرات پیوسته است.
کد خبر: ۸۸۸۸۷۱۰
|
۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، چند ماه پیش از آغاز انتخابات ریاست جمهوری و با تغییر فرماندار قروه طرحی به نام طرح روستا گردشی در این شهرستان آغاز شد که فرماندار به همراه جمعی از مسئولین که در بخش های خدماتی فعالیت داشتند در روستاها حضور می یافتند تا نسبت به بررسی مشکلات روستاییان و رفع آنها اقدام کنند.

در این راستا یکی از روستاهایی که مورد بررسی قرار گرفت روستای مالوجه از توابع بخش دلبران بود که مانور بسیاری نیز بر خدمات رسانی به ان صورت پذیرفت اما متاسفانه تاکنون حتی اقدام موثری در جهت مشکل کمبود آب این منطقه نیز صورت نگرفته است!

 

در طی مدت زمان اجرای طرح روستا گردشی که تنها در همان مقطع انتخابات جلوه می نمود دیگر روستاهای قروه از جمله وینسار،گنداب علیا، اسلام آباد و گنجی نیز مورد بررسی قرار گرفتند و مسئولین شهرستان در این روستاها حضور یافتند اما هم اکنون و پس از پایان انتخابات دیگر خبری از اجرای این طرح به گوش نمی رسد و مطلبی در این باره منتشر نمی شود.

 

جای تعجب است که طرح روستا گردشی تنها چند ماه دوام داشته باشد و پس از آن نیز خبری از اجرای مصوبات این طرح به دست نیاید.

 

اینکه این طرح تا چه اندازه مانور تبلیغاتی دولتمردان کردستان برای کسب آرای روستانشینان بود جای طرح در موضوعات دیگری را دارد اما هم اکنون چیزی که مهم و قابل توجه می باشد بررسی مصوبات این بازدیدها است که چرا اقدامی در خصوص عمل به این مصوبات صورت نمی پذیرد.

 

بدون شک این انتظار زیادی نیست که مسئولین وقتی در روستاها حضور می یابند در جهت عملی ساختن مصوبات خود نیز قدم بردارند.

 

طرح روستا گردشی یکی از طرح هایی بود که انتظار می رفت با جدیت بیشتری از سوی دولتمردان مورد بررسی قرار گیرد و با پیگیری مداوم در دیگر روستاهای شهرستان و استان کردستان نیز اجرا شود که متاسفانه پس از پایان انتخابات دیگر شاهد حضور بیشمار مسئولین در روستاها و پیگیری این طرح نیستیم.

 

مردم روستا نشین شهرستان قروه مردمانی خونگرم و مهمان پذیر هستند و حضور مسئولین برای انان دلگرم کننده می باشد اما آیا این انصاف است که مسئولین در این روستاها حضور یابند و وعده هایی بدهند و به ان وعده ها عمل نکنند ؟

 

بدون شک مردمان روستانشین به خوبی بر عملکرد مسئولین واقف هستند و آن را مورد بررسی و واکاوی قرار می دهند بنابراین انتظار می رود تا مسئولین ما با توجه به مسئولیتی که بر عهده دارند به دنبال برطرف ساختن مشکلات مردم باشند.

 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات