فرمانده ناحیه ثارالله یزد:

فرهنگ عفاف وحجاب را از درون خانه و خانواده شروع کنیم

دهقان: فرهنگ عفاف و حجاب را از درون خانه و خانواده و بعد کوچه و محله شروع کنیم و آنهارا از تبعات فرهنگ غرب مثل، ماهواره ها وشبکه های اجتماعی وبعضی مد های لباس در جامعه دور کنیم.
کد خبر: ۸۸۸۷۲۲۷
|
۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۱

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از یزد، فرمانده ناحیه ثارالله یزد در حاشیه کلاس نورمبین ناحیه ثارالله بمناسبت هفته عفاف وحجاب ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای عفاف وحجاب برلزوم عفاف وعفیفه بودن زنان درجامعه تاکید کرد.

دهقان گفت :درجامعه امروز ما چه بسا خیلی ها حجاب دارند ولیکن عفیف نیستند وبه معنای واقعی حجاب رارعایت نمی کنند.

وی در ادامه به توجه مردان به همسران وفرزندان وگوش دادن حرف آنها تاکید کرد وافزود :زن در زندگی و در خانه مثل یک نقاش است که درون خانه را با صمیت وذوق وعلاقه خودش تزیین ونقاشی می کند و ما مردان باید به آنها توجه کنیم وحرفشان راگوش کنیم واگر مشکلات عاطفی در خانه پدید می آید باحوصله وعطوفت ومهربانی این مشکلات راحل کنیم تا اینگونه بحث ها به اجتماع کشیده نشود و باعث به بیراهه کشیده شدن فرزندانمان نگردد.

دهقان ادامه داد: امروزه بحث فرهنگ غرب به مهد کودکها کشیده شده است واین آفتی است که خانواده ها رادچار این مشکل کرده است و ما دراین زمینه هم باید هوشیار باشیم.

وی درادامه مطالب خود افزود : توجه و دقت بیشتر ما را می طلبد که فرهنگ عفاف و حجاب را از درون خانه و خانواده و بعد کوچه و محله شروع کنیم و آنهارا از تبعات فرهنگ غرب مثل، ماهواره ها وشبکه های اجتماعی وبعضی مد های لباس در جامعه دور کنیم.

دهقان در پایان به پایوران حاضر درجلسه خاطر نشان کرد :ما باید دقت داشته باشیم به اینگونه مسائل وامنیت خانواده را حفظ کنیم از این فرهنگهای مبتذل تا دیگران توجه همسران وفرزندان مارا جلب نکنند و به فساد وابتذال کشیده نشوند.

وی همچنین اظهار امید واری کرد : ان شا ءالله با بیداری وهوشیاری شما پاسداران اینگونه معظلات ومشکلات به این شهردارالعباده و داروالعلم کشیده نشود.

ارسال نظرات