وهابیت خطر امروز برای همه دنیاست

امام جمعه یاسوج گسترش وهابیت را خطری برای تمام مردم دنیا دانست.
کد خبر: ۸۸۷۹۹۰۸
|
۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۸
امام جمعه یاسوج در خطبه های نماز جمعه امروز این شهر با تبریک خطر وهابیت در زمان کنونیمناسبت‌ هفته قوه قضائیه، آل سعود را مردمی گمراه و وهابی مسلک دانست و گفت:آل‌سعود یهودی‌الاصل هستند و همیشه از پشت به اسلام و مسلمین ضربه زده اند.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی با بیان اینکه خطر وهابیت بیشتر از هر دشمن دیگری است افزود: خطر وهابیت از خطر یهود و نصارا هم بیشتر است همانگونه که امروز هم میبینیم در یمن چه جنایت‌هایی را رقم زدند.
امام جمعه یاسوج با بیان این که آل سعود ثروت مسلمانان را دو دستی به امریکا و صهیونیست‌ها می دهند افزود: امریکا در جهان آبرویی ندارد و یاور تروریست‌ها است و در سوریه آشکارا از تروریست‌ها حمایت می‌کند و در یک کلمه جنایتکارترین دولت در جهان است.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی گفت : سردمداران آمریکا خبیث‌ترین مردمان در جهان هستند و بیچاره کسی است که فکر کند حلال مشکلات ما آنها هستند.
وی به توصیه‌های رهبری در خصوص تلاش برای پیشرفت کشور در جمع دانشجویان اشاره کرد و در خصوص کلمه آتش به اختیار ادامه داد: افراد بیمار از  آتش به اختیار به بدی تفسیر کرده اند، درصورتی که رهبر فرمودند: معنای آن بی‌قانونی و هرج و مرج نیست و یکی از مشکلات ما هم این است که افراد نادان این گونه جملات را بد معرفی و تفسیر می‌کنند.
ارسال نظرات