شرکت 330 دانش آموز بانه ای در اردوهای طرح هجرت 3

معاون هماهنگ کننده سپاه بانه گفت: 330 دانش آموز از مدارس بانه تابستان امسال در طرح هجرت 3 برای شرکت در تعمیر و نوسازی مدارس این شهر شرکت خواهند کرد.
کد خبر: ۸۸۷۳۷۸۸
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، رضا کتابعلی معاون هماهنگ کننده سپاه بانه امروز در جلسه کمیته اجرایی طرح هجرت دانش آموری شهرستان بانه که با حضور مدیر آموزش و پرورش و جمعی از اعضای این کمیته در محل اداره آموزش و پرورش بانه برگزار شد، اظهار داشت: 330 دانش آموز از مدارس بانه تابستان امسال در طرح هجرت 3 برای شرکت در  تعمیر و نوسازی مدارس این شهر شرکت خواهند کرد.

وی افزود: طبق دستور العمل جدید؛ امسال این طرح در دو دوره شامل یک دوره 10 روزه با حضور 300 دانش آموز بسیجی و همچنین یک دوره یک روزه با مشارکت 30 دانش آموز برگزار خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه بانه 7خاطرنشان کرد: کارهای مقدماتی مربوط به ثبت نام و اطلاع رسانی برای اجرای این طرح توسط حوزه بسیج دانش آموزی سپاه بانه با همکاری معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش این شهرستان طی نامه ای به مدارس دوره متوسطه در سطح شهر ابلاغ شده است که از استقبال خوبی همراه بوده است.

کتابعلی؛ اظهار امیدواری کرد که با مشارکت و تعامل سازنده ای که در اثر همدلی بین آموزش و پرورش و سپاه وجود دارد برنامه های مشترک فی ما بین به نحو مطلوب و با انسجام بیشتری نسبت به گذشته اجرا خواهد شد.

در ادامه این جلسه؛ رضا خضری مدیر آموزش و پرورش شهرستان بانه نیر این طرح را ازجمله  اقدامات مناسب در راستای آماده سازی فضاهای آموزشی با مشارکت دانش آموزان برشمرد و گفت: استفاده از نیروی جوان دانش آموزی در تعمیر و تجهیز مدارس؛ مشارکت دانش آموزان در فعالیت های عمرانی و فضاهای آموزشی همراه با غنی سازی دانش آموزان از جمله اهداف و مزایای این طرح است.

در ادامه، محمد محمدزاده معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان بانه نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این طرح در سال گذشته اظهار داشت: امسال نیز 13 عرصه آموزشی و 3 عرصه فرهنگی برای فعالیت دانش آموزان شرکت کننده در این طرح پیش بینی شده است.

وی استقبال دانش آموزان از ثبت نام در این طرح را مثبت ارزیابی کرد و گفت: بعد از ماه مبارک رمضان این طرح در عرصه های مذکور وارد فاز اجرایی خواهد شد.

ارسال نظرات