به همت حوزه زینبیه ناحیه مرکزی یزد:

همایش مودت در نمازخانه ناحیه مرکزی برگزار شد

همایش مودت به همت حوزه زینبیه در نمازخانه ناحیه مرکزی برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۷۲۳۳۶
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، این همایش با حضور اعضای شورا حوزه مربیان صالحین فرماندهان پایگاهای حوزه فرمانده گردان ارکان گردان فرماندهان گروهانهای کوثر و سرمربی حوزه زینبیه برگزار شد.

همایش با قرائت قرآن مجید و سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد و با خیر مقدم " رضایی " فرمانده حوزه زینبیه ادامه یافت.

در ادامه "خدمتگزار" مسئول امر بمعروف حوزه زینبیه با دعای سلامتی امام زمان (عج) سخنرانی خود را آغاز کرد.

خدمتگزار با اشاره به ماه مبارک رمضان گفت :" همه در این ماه عزیزو پر برکت ماه نزول قرآن کریم ختم قرآن می گیرند سعی کنیم قرآن را با تفسیر یا حداقل با معنی بخوانیم و تا آنجا که می توانیم اعمال این ماه را انجام دهیم این ماه ماه متفاوت شدن است تفاوت در اخلاق و رفتار و گفتار و اعمال انسان و ان شاا... پاک و تطهیر شدنمان بیایید در ماه مبارک با خود عهد ببندیم تا بعد از ماه رمضان هم مراقب اعمال و رفتارمان باشیم تا روح صیقل داده شدمان خدشه ای برندارد.

خدمتگزار در ادامه گفت : اخلاق نیکو و صله رحم امر بمعروف و نهی از منکر از جمله کارهایست که انجام آن دراین ماه باید دو چندان شود امر بمعروف یکی از واجبات دین ماست با لبخند و به آرامی و لحن خوش تذکر دادن مخصوصا برای بسیجی از اوجب واجبات است بسیجی باید همیشه و در همه حال در صحنه باشد.

در ادامه خدمتگزار مسابقه حفظ سوره دخان را طرح کرد و به پرسش و پاسخ با حضار پرداخت.

در آخر حجت الاسلام "ملایی " در جلسه حضور پیدا کرد و ضمن خوش آمد گویی به خواهران بسیجی حوزه زینبیه سخنرانی خود را اینگونه آغاز کرد "این ماه ماه برکت و رحمت و مغفرت است دربهای جهنم در این ماه بسته است " پیامبر اکرم (ص) خطاب بپروردگار کردند " پروردگارا برای امت موسی و عیسی مائده آسمانی فرستادی برای امت من چه می فرستی خداوند متعال خطاب کرد برای امت موسی و عیسی مائده آسمانی فرستادم چون شکم پرست بودند برای امت تو ماه مبارک رمضان را فرستادم " واین عظمت ماه رمضان را میرساند پس نهایت استفاده از این ماه مبارک را ببریم تا تحول عظیمی در بعد اخلاقی ومعنوی در ما ایجاد شود و تداوم بدهیم و تا سال آینده ما رمضان در خود حفظ کنیم .

در پایان "ملایی" گفت :از علامات بدبختی انسان این است که 1-وقتی در محضر خداوند قرار میگیرد اشکی نداشته باشد که بریزد و خداوند به او نظری بیندازد 2-با محبت و مهربان نباشد و قساوت قلب داشته باشد 3- حریص بودن و حرص زیاد زدن 4- اسرار کردن بر گناه

در پایان بسیجیان بعد از اذان و نماز جماعت باهم افطار کردند .


ارسال نظرات