کوثری در گفت و گو با «بسیج» عنوان کرد

تلاش سپاه و بسیج برای دفع نفوذ دشمن در کشور

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: در عرصه‌های سیاسی نیز سپاه و بسیج به خوبی ورود پیدا کرده و یقینا یکی از عملکرد های نیروهای انقلابی، عدم اجازه به دشمن جهت نفوذ در ابعاد سیاسی کشور است.
کد خبر: ۸۸۶۹۱۴۱
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸
 اسماعیل کوثری نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به عدم امنیت برخی کشورهای اروپایی گفت: در اکثر کشورهای جهان به ویژه در اروپا، یک نوع نا امنی به دلیل وجود گروه های تروریستی برقرار است اما خوشبختانه در کشور ما نیروهای نظامی ، انتظامی و سپاه و ارتش به خوبی درخشیده اند و مانع نا امنی در کشور شده‌اند .
 
وی یادآور شد: در عرصه‌های سیاسی نیز سپاه و بسیج به خوبی ورود پیدا کرده و اجازه نمی دهد که دشمن در این عرصه ضربه به کشور و نظام بزند و یقینا یکی از عملکرد های نیروهای انقلابی، عدم اجازه به دشمن جهت نفوذ در ابعاد سیاسی کشور است.
 
کوثری خاطر نشان کرد: دشمن در شبکه های اجتماعی و برنامه های ماهواره ای خود دنبال این بود که حضور مردم را در صحنه انتخابات کمرنگ کند اما دیدیم که این گونه نشد و سپاه و بسیج وظیفه دارند مردم را هوشیار سازند و روحیه انقلابی آنها را بیدار و آن را ترویج کنند.
 
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز سپاه، بار سنگینی بر دوش دارد،افزود: بسیج ۲۰ میلیونی به عنوان بزرگ‌ترین پشتوانه و سرمایه اجتماعی  کشور است لذا  دشمن قصد دارد این سرمایه را از ما بگیرد و امید را در افکار آنها را نابود سازد.
ارسال نظرات