خبرهای داغ:
به همت مؤسسه نورالقرآن والعترت:

ایستگاه بازی ویژه خردسالان سه تا شش سال برگزار می شود

برنامه آموزشی - تفریحی« ایستگاه بازی و شادی» ویژه خردسالان 3 تا 6 سال به همت مؤسسه نورالقرآن والعترت، دوم خرداد ماه امسال برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۶۱۹۴۸
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰

به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج،

"نرگس نوعی" معاون اجرایی مؤسسه نورالقرآن با اشاره به اهمیت بازی کردن اصولی و آموختن شیوه های صحیح انجام بازی های فکری و پرورش ادراک و هوش کودکان، از برگزرای برنامه آموزشی - تفریحی« ایستگاه بازی و شادی» توسط این مؤسسه خبرداد.

به گفته وی «ایستگاه بازی و شادی» تحت عنوان « کارگاه مادر و کودک» سه شنبه، دوم خرداد برای کودکان 3 تا 6 از ساعت 10:30 تا 13 با برنامه های متنوع برگزاری می شود.

نوعی، مهلت ثبت نام خانواده ها برای شرکت فرزندانشان در « ایستگاه بازی و شادی» را 31 اردیبهشت عنوان کرد و افزود: بچه ها در این برنامه  می توانند در ایستگاه نقاش باشی، ایستگاه گلستان خوبی ها، ایستگاه آیه های آسمانی، ایستگاه باغ مهارت ، ایستگاه دستان خلاق؛ شرکت کنند.

وی ادامه داد: همچنین ایستگاه آزمایش و تفکر، ایستگاه بادی جامپینگ، ایستگاه دارت و بازی، ایستگاه گریم و عکاسی از دیگر برنامه های ما است.

بنابراین گزارش علاقه مندان می توانند برای ثبت نام در« ایستگاه بازی و شادی » تا 31اردیبهشت ماه با شماره تماس های 4-33309092 تماس حاصل فرمایند، هزینه شرکت در هر ایستگاه 20000 ریال می باشد.

ارسال نظرات