یادداشت/ برادر بسیجی

حضور حداکثری با انتخاب اصلح

گرچه حضور حداکثری در انتخابات به طور قطع و یقین ایجاد امنیت پایدار نموده و انتخاب اصلح می تواند یک عامل بی بدیل و غیر قابل جایگزین برای تثبیت پیروزی ملت و تضمین تداوم راه شهیدان و رای مردم باشد.
کد خبر: ۸۸۶۱۰۴۴
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹

به گزارش  سرویس بسیج پیشکسوتان خبرگزاری بسیج، پیشکسوت بسیجی برادر صادقی در یادداشتی  ارسالی به سایت به بررسی حضور حداکثری با انتخاب اصلح پرداخته است:

 گرچه حضور حداکثری در انتخابات به طور قطع و یقین ایجاد امنیت پایدار نموده و باعث اقتدار ملت و در نتیجه عزت و عظمت ملت بزرگ ایران می شود و از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار است و انتخاب اصلح می تواند یک عامل بی بدیل و غیر قابل جایگزین برای تثبیت پیروزی ملت و تضمین تداوم راه شهیدان و رای مردم باشد.

در این راستا باید به رویکردها و جریان فکری حاکم بر دولت ها و نامزدهای ریاست جمهوری بیش از هر چیز دیگر توجه کرد.آنچه مسلم است و میتوان آن را به عنوان یک فرض قطعی بیان کرد این است که ماه عسل بررسی عملکرد دولت کنونی در 4 سال گذشته بیان گر رویکرد و حاکمیت جریان فکری ناسالم، غرب گرا، سازشکار و غیر انقلابی و اشرافی است که امید است با رای حداکثری و انتخاب اصلح از سوی مردم بیدار و ولایت مدار تغییر بنیادی در آن ایجاد گردد.برای تبیین دلایل و پشتوانه علمی و فکری این جمع بندی توجه شما عزیزان پیشکسوت را به موارد زیر جلب می نماییم:

1- آیا رویکرد دولت در مقابل حقوق های نجومی چه بوده است؟

2- بیکاری که یک معظل بزرگ اجتماعی است در این دولت افزایش یافته است؟

3- آیا با تعطیلی کارخانه های باسابقه 50 ساله و نیروهای بیکار آن قابل قبول است که اشتغال زایی انجام شده است ؟

4- آیا خام فروشی در صورتی که تولید بیش از 150 نوع مشتقات نفت با ارزش افزوده بالا در توان مردم عزیز و توامند ایران اسلامی است روند افزایش داشته یا کاهش یافته است؟

5-آیا فروش نفت و خام فروشی که وجوه آن در بانک های خارجی می ماند یا هزینه واردات اقلام غیر ضروری و بی رویه می شود و تولید را نابود می کند مایه افتخار است؟

6- یکی از بزرگترین عوامل نابودی تولید، قاچاق کالاست آیا قاچاق کالا افزایش نیافته است؟ بنا به گفته مسئولان امر اکثر کانتینرها بازدید نمی شود برای قاچاق نظارت وجود ندارد! چرا؟

7- با توجه به توان بالایی که نظام در مقابله با قاچاق کالا گذاشت باز هم مردم شاهد 17 میلیارد قاچاق در سال هستند.کدام کالای قاچاق به آتش کشیده شده است؟

8- ضربه اشرافی گری و تجمل گرایی و اسراف  جهت پیشبرد غیر قانونی کارها و نفوذ بیگانگان وصف ناپذیر است.چرا در دولت این ویژگی ها رشد فوق العاده ای داشته است؟

9- چرا رانت خواری و اطرافیان فاسد که یک مصداق آن اختلاس 12 هزار میلیارد از صندوق فرهنگیان است رشد فوق العاده داشته، متاسفانه مورد حمایت دولت هم قرار گرفته است؟

10- چرا ارتباط ناسالم اقتصاد که نابودی تولید را به دنبال داشته است و در انظار عمومی مشهود است در دولت کنونی نهادینه شده است؟

11- آیا بالا رفتن سن ازدواج و کاهش آن و افزایش فوق العاده طلاق بر اثر معضلات اجتماعی و فرهنگی در مسیر 4 ساله دولت را چگون باید ارزیابی کرد؟

12- برای مقابله با فساد اداری و بانکی که همه کاندیداها به وجود آن اذعان داشته اند، چه اقدام موثری انجام شده است؟

13- آیا دشمن مستکبر که زیاده خواه است و صداقت ندارد و به دنبال نابودی هستی نظام است و در قران به خوبی توصیف میشود و نظام آنرا شیطان بزرگ نامیده است، میتواند کدخدا و خیر خواه باشد؟

14- آیا در مسئله برجام ابتدای هر جلسه وزیر خارجه امریکا زیاده خواه مستکبر به دیدن مسئولین صهیونیستی اسرائیل نرفته و همکاری نکرده و بعد از جلسه هم دوباره جهت گزارش کار برجام مجدداً به دیدار صهیونیستها رفته است پس چرا برجام برای ملت ما محرمانه است؟

ارسال نظرات