تجلیل از جانبازان 70 درصد، شیمیایی و اعصاب و روان شهرستان ری

خبرگزاری بسیج: رئیس اداره بنیاد شهید شهرستان ری از برگزاری مراسم تجلیل از جانبازان به مدت سه روز در مجتمع فرهنگی ورزشی الزهرا(س) خبر داد.
کد خبر: ۸۸۵۳۱۶۵
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۳

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ حسین نصرالله در نخستین مراسم تجلیل و تکریم جانبازان و خانواده های آنان اظهار داشت: بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری در آستانه ولادت قمر بنی هاشم حضرت عباس (ع) و روز جانباز، هر ساله مراسم مختلفی برگزار می کند که امسال سه روز مراسم برگزار می کنیم.

وی افزود: شنبه مراسم تجلیل از جانباز 70 درصد، یکشنبه مراسم تقدیر از جانبازان اعصاب و روان و شیمیایی و روز دوشنبه آئین تجلیل از جانبازان شاغل در آموزش و پرورش در محل سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی ورزشی الزهرا(س) برگزار می شود. در پایان مراسم نیز جانبازان عزیز نهار میهمان دارالضیافه حرم حضرت عبدالعظیم(ع) خواهند بود.

نصرالله در ارتباط با برنامه های گرامیداشت جانبازان، گفت: هر سال 20 عنوان برنامه برای گرامیداشت مقام و منزلت جانبازان عزیز داریم؛ دیدار ائمه جمعه شهرستان با جانبازان با عنوان علمداران و دیدار عمومی با خود جانبازان و مسابقات ورزشی با حضور جانبازان از جمله این برنامه ها است.

ارسال نظرات