رونمایی از 2کتاب"روزهای ارغوانی" و "چشم آسمان روشن"

دو کتاب "روزهای ارغوانی" و "چشم آسمان روشن" با حضور مادر خلبان شهید بشیری موسوی و امیر خلبان یداله واعظی رونمایی شد.
کد خبر: ۸۸۴۹۷۴۷
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، امیر خلبان یداله واعظی در مراسم رونمایی از 2کتاب"روزهای ارغوانی" و "چشم آسمان روشن" گفت: دشمنان ضد انقلاب تلاش می کردند این کشور را به شش کشور مستقل تقسیم کنند که در کردستان دنبال کننده این موضوع بودند.

سرتیپ واعظی با بیان اینکه شهید چمران و شهید فلاحی به پادگان نوژه آمده و مدیریت را برعهده گرفتند، افزود: در جریان پاوه چهار شهید که شهید نوژه و شهید موسوی با بصیرتی که داشتند داوطلبانه به منطقه اعزام شدند.

در ادامه ای مراسم رونمایی از 2کتاب"روزهای ارغوانی" و "چشم آسمان روشن" مادر خلبان شهید بشیری موسوی با بیان اینکه فرزندم همیشه به من می گفت که خودم از تو نگهداری می کنم، خاطر نشان کرد: امروز هم در سایه فرزند شهیدم زندگی می کنم.

مادر شهید با اشاره به اینکه همیشه جویای احوال خواهرها و برادرانش به ویژه نحوه درس خواندن آنها بود، افزود: به گونه ای شده که اقوام با شنیدن نام شهید یادآور خوبی ها و خاطرات این شهید اندوهگین می شوند.

در پایان مراسم از دوکتاب دوران دفاع مقدس با عناوین "چشم آسمان روشن" و زندگینامه و خاطرات خلبان شهید سید عبدالله بشیر موسوی رونمایی شد.

ارسال نظرات