نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه زنجان:

محور اساسی برای ایجاد امنیت اقتصادی، نیروی انتظامی است

امنیت اقتصادی یکی از مولفه های تحقق شعار امسال مقام معظم رهبری است که محور اساسی برای ایجاد امنیت اقتصادی، نیروی انتظامی است.
کد خبر: ۸۸۴۵۰۶۷
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه زنجان در دیدار فرماندهان و مسئولان نیروی انتظامی استان اظهار داشت: حضور پلیس در ایام نوروز کاملاً ملموس و پر رنگ بود و به خوبی توانست امنیت ترافیکی و اجتماعی را در استان برقرار کند.

آیت‌الله علي خاتمي نیروی انتظامی را حافظ ارزش‌های نظام و خون شهدا قلمداد كرد و افزود: ناجا با تلاش و در کنار مردم بودن، امیدواری و امنیت را برای جامعه به ارمغان می‌آورد.

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه زنجان در اظهار داشت: مقوله امنيت نعمت بزرگي است که به وسيله نيروي انتظامي و ساير نيروهاي مسلح تامين مي شود و همه بايد قدر آن را بدانيم و از اين بابت شکرگزار باشيم.

وي تاكيد كرد : نيروي انتظامي استان از نيروهاي جدي ، فعال ، پيگير و موفق در امور خود برخوردار بوده كه اين امر باعث كاهش انواع جرایم و افزايش اعتماد مردم به پليس و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران شده است.

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه زنجان ، امنیت اقتصادی را یکی از مولفه های تحقق شعار امسال مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: محور اساسی برای ایجاد امنیت اقتصادی، نیروی انتظامی است.

وي در ادامه ، امنیت را یکی از مقوله های مهم جامعه دانست و افزود: امنیت بستر رشد یک کشور و زمینه ساز سیاست، اقتصاد و فرهنگ جامعه محسوب می شود و کار ناجا تامین امنیت همه جانبه و گسترده است و در حقیقت ناجا زیر ساخت توسعه را تامین می کنید.

آيت الله خاتمي با اشاره به اقدامات بسیار ارزشمند ناجا در نوروز 96 خاطر نشان کرد: خدمات نيروي انتظامي در این ایام براي برقراري نظم و امنيت، پيشگيري و كاهش وقوع تصادفات، حوادث، جرايم و بزه كاري ها در سراسر كشور قابل تقدير و ارزشمند است و در اين مسير خدمت، پليس استان زنجان با همت مضاعف و تلاش بي دريغ، نظم و آرامش شايسته اي در اين استان برقرار كرد

ارسال نظرات