رضا ایرانمنش در گفتگو با «بسیج»:

نهادهای فرهنگی برای کاهش تلفات چهارشنبه سوری فرهنگ سازی کنند

کارگردان و بازیگر سینما گفت: نهادهایی همچون سازمان فرهنگی هنری شهرداری، صدا و سیما، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید دست به دست هم دهند و شرایطی را ایجاد کنند که در این شب شاهد حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.
کد خبر: ۸۸۳۳۹۵۰
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰

نهادهای فرهنگی برای کاهش تلفات چهارشنبه سوری فرهنگ سازی کنندرضا ایرامنش کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به ضرورت فرهنگ سازی برای کاهش خسارات چهارشنبه سوری بیان داشت: مسلما فرهنگ سازی در هر مسئله ای تاثیر خود را در جامعه خواهد گذاشت.

وی با تاکید بر اینکه باید از طریق رسانه، مطبوعات و برنامه های تلویزیونی در این مورد فرهنگ سازی کرد افزود: البته همزمان با فرهنگ سازی باید افراد مجرم و پخش کننده های مواد محترقه از طریق مراجع قانونی جمع آوری شوند.

بازیگر سینما و تلویزیون بیان داشت: متاسفانه هر سال شاهد اتفاقات ناگواری در این شب هستیم، به نظرم سازمان ها و متولیان فرهنگی باید تمهیداتی را در این رابطه به خرج دهند، نهادهایی همچون سازمان فرهنگی هنری شهرداری، صدا و سیما، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید دست به دست هم دهند و شرایطی را ایجاد کنند که در این شب شاهد حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

ایرامنش یادآور شد: البته اطلاع رسانی درباره آمار تلفات چهارشنبه سوری به مردم و خانواده ها نیز در کاهش تلفات این شب بسیار موثر خواهد بود.


ارسال نظرات