مسئول تعلیم و تربیت سپاه بیت المقدس کردستان گفت؛

اعزام بسیجیان حلقه های صالحین صدا و سیما به مشهد مقدس

مسئول تعلیم و تربیت سپاه بیت المقدس کردستان گفت: 80 نفر از بسیجیان برتر عضو حلقه های صالحین صداو سیما، در قالب دو اتوبوس به مشهد مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۸۸۳۰۵۲۳
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، محمد مهدی جعفری معاونت تعلیم و تربیت سپاه استان اظهار کرد: 80 نفر از بسیجیان برتر عضو حلقه های صالحین صداو سیما ، صبح روز جمعه در قالب دو اتوبوس به مشهد مقدس اعزام شدند.


وی گفت: در این اردوی 5 روزه بسیجیان علاوه بر زیارت بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا (ع)،  از اماکن فرهنگی، علمی و جاذبه های تفریحی بازدید می کنند.


وی تصریح کرد: اجرای چنین اردوهایی نقش مهمی در تعمیق باورهای دینی جوانان و نوجوانان دارد و علاوه بر تقویت روحیه بسیجیان باعث افزایش جذب و ساماندهی نیروهای بسیجی می شود.
 
جعفری یادآور شد: یکی از بارزترین اهداف اجرای اردوهای زیارتی سیاحتی را تشویق و ترغیب دانش آموزان بسیجی به فراگیری علوم و معارف اسلامی، ایجاد بستری مناسب برای تحقق آموزه های تربیتی ، دینی، علمی و فرهنگی و رشد تفکر اجتماعی دانست.


 
جعفری خاطرنشان کرد: بسیج همیشه به دنبال حفظ ارزش ها ، کمک به اعتلا و سرافرازی آرمان ها و اصول ارزشمند جامعه و باورها و اعتقادات ملی و دینی است و رویکرد همه برنامه ها و فعالیت های بسیج معنویت افزایی در کنار  دیگر برنامه ها و امورات زندگی است.

 
ارسال نظرات