همزمان با روز شهرستان قروه

یادواره شهدای بمباران شهرستان قروه برگزار شد

برای سومین سال پیاپی یادواره شهدای بمباران شهرستان قروه در 22 بهمن ماه سال 65 امروز در حسینیه شهداء ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۲۲۵۷۹
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سعید شعبانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه، در این مراسم با اشاره به نقش شهدا در پیروزی انقلاب اسلامی گفت:  یکی از شهرهایی که مورد هجوم دشمنان انقلاب اسلامی قرار گرفت شهرستان قروه بود که در روزهای 11، 19 و 22 بهمن ماه سال 65 برای 3 مرتبه توسط نیروی هوایی رژیم بعث عراق مورد هجوم قرار گرفت.

 

وی افزود: تعداد شهدای بمباران شهرستان قروه 53 شهید است که از این تعداد 35 شهید مربوط به همبن بمباران های سطح شهر هستند ، 14 شهید در بمباران شهرستان همدان به شهادت رسیدند، 2 شهید مربوط به بمباران شهر سنندج و 2 شهید دیگر نیز مربوط به بمباران کرمانشاه می باشند.

 

فرمانده سپاه قروه خاطر نشان کرد: در سال 57 نیز تعداد 8 نفر از خواهران و برادران ما در راه به ثمر رسیدن درخت انقلاب به شهادت رسیدند.
 
وی تصریح کرد: در سپاه پاسداران و در هر شهرستان یک روز به عنوان روز شهرستان نامگذاری شده است که روز شهرستان قروه نیز هر سال مربوط به روز 21 بهمن ماه می باشد که  یاد و خاطره شهدای بمباران این شهرستان گرامی داشته می شود.

 

شعبانی به اجرای طرح مهرولایت اشاره نمود و گفت: به منظور پاسداشت مقام شهدا ما تکریم خانواده شهدا را در دستور کار خود داریم و در قالب طرح مهر ولایت در سال جاری از 104 خانواده معظم شهدا سرکشی به عمل آمده است.

 

 

 
 
 
ارسال نظرات