خبرهای داغ:
با صدور بيانيه مشتركي

دعوت امام جمعه،معاون استاندار وفرماندار ونماينده مردم شهرستان هاي شاهرودوميامي درمجلس شوراي اسلامي براي حضور در راهپيمايي22بهمن

امام جمعه،معاون استاندار وفرماندار ونماينده مردم شهرستان هاي شاهرودوميامي درمجلس شوراي اسلامي با صدور بیانیه مشترک مردم را به حضور در راهپیمایی 22بهمن فراخواندند.
کد خبر: ۸۸۲۲۵۰۸
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، امام جمعه و معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود و نماينده مردم شهرستان هاي شاهرود و ميامي در مجلس شوراي اسلامي با صدور بیانیه مشترک مردم به حضور در راهپیمایی 22بهمن فراخواندند.

مشروح پيام بدين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

ان الذين قالو ربنا الله  ثم استقاموا تتنزل عليهم الملائكه الاتخافوا و لاتحزنوا و ابشر وبالجنته التي كنتم توعدون

بار ديگر، 22 بهمن ماه، يادآور حماسه بزرگ ملت ايران در سرنگوني رژيم طاغوت پهلوي و استقرار نظام مقدس جمهوري اسلامي از راه رسيد.

ايام الله دهه فجر، يادآور تحقق رشادت ها و جانفشاني هاي ملتي عدالتخواه و استكبارستيز در سايه رهبري الهي امام خميني (ره) و به بركت خون شهيدان گلگون كفن اين سرزمين بود كه توانست نظام سلطنتي ۲۵۰۰ ساله را علي رغم حمايت تمام ابرقدرتهاي شرق و غرب سرنگون سازد.

امروز هم در سي و هشتمين سالگرد جشن انقلاب مردم مومن و غيور ايران، همچنان با هوشياري تمام در برابر همه دسيسه ها، دشمني ها و مشكلات ايستاده اند و همچون گذشته با فتح قله هاي افتخار و عزت، شاداب و متحد راه خود را مي پيمايند.

آنان در بيانيه خود افزوده اند: ملت ايران با عزت و سرافرازي، پرچم الهام بخش حق طلبي را بر دوش مي كشد و همچنان كه مقام عظماي ولايت حضرت آيت الله العظمي امام خامنه اي فرموده اند راه، هدف و رهنمودهاي امام خميني(ره) را نصب العين و مشعل فروزنده مسير خود برگزيده اند.

مسئولين شهرستان شاهرود از مردم خواسته اند تا با حضور پرشور خود در راهپيمايي ۲۲ بهمن بار ديگر دشمنان خارجي و ايادي داخلي ايشان را با ناكامي بسيار بزرگتر در اجرايي كردن توطئه هاي پليد خود مواجه سازند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها