مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران خبر داد

کشف پیکر سه گرفتار در بهمن مبارک آباد دماوند/ مدیر راهداری شرق استان تهران در بین جان‌باختگان

پیکر سه گرفتار در بهمن مبارک آباد دماوند از زیر برف خارج شد که یکی از سه پیکر متعلق به مدیر راهداری شرق استان تهران است
کد خبر: ۸۸۱۸۱۰۰
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج، حسین کتابدار درباره وقوع بهمن در منطقه مبارک‌آباد دماوند گفت: پس ریزش بهمن در این منطقه و تخلیه مسیر از سوی راهداری در شب گذشته ، نیروهای امدادی و راهداری  متوجه خودروهای گرفتار در زیر بهمن شدند.

وی افزود: تاکنون دو جسد از یک خودروی گرفتار در زیر بهمن خارج شدندو هلال احمر استان تهران، سگ‌های زنده‌یاب و دستگاه‌های بیورادار را به منطقه حادثه دیده فرستاده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران با اشاره به اینکه یک بالگرد نیز در حال اعزام به منطقه حادثه‌دیده است، گفت: به احتمال زیاد، تعداد دیگری از خودروها نیز زیر بهمن گرفتار هستند.

کتابدار ادامه داد: 70 امدادگر در منطقه دماوند و فیروزکوه مستقر شده و اقدامات لازم را برای تغذیه، اسکان اضطراری و نجات جان در راه ماندگان انجام می‌دهند.

وی اضافه کرد: نیروهای امدادی منتظر باز شدن مسیرها بوده تا اقدامات لازم را جهت کمک به حادثه‌دیدگان انجام دهند، البته پلیس از مردم درخواست کرده که در محورهای برفگیر تردد نکرده و مسیرهای خود را ادامه ندهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران، گفت: شب گذشته تعداد زیادی در راه مانده در منطقه امامزاده هاشم توسط نیروهای امدادی هلال احمر در شرکت نفت آبعلی، مساجد و مدارس اطراف اسکان اضطراری یافتند و اقدامات لازم در محور دماوند  -فیروزکوه و فیروزکوه ـ مازندران در حال انجام است.

جان باختن مدیر راهداری شرق استان تهران براثر ریزش بهمن ابعلی

با تلاش امدادگران و نیروهای هلال احمر هم اکنون پیکر داوود طلوعی مدیر پرتلاش  راهداری  شرق  استان تهران در بین حادثه دیدگان ریزش بهمن خارج شد.

ارسال نظرات