مدیر کمیته امداد خاتم خبر داد:

تسهیلات اشتغالزایی به ۲۰۹ خانواده مددجو در خاتم پرداخت شد

مدیر کمیته امداد شهرستان خاتم از پرداخت تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد به ۲۰۹ خانواده مددجو در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۰۸۵۱۲
|
۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم؛ مدیر کمیته امداد شهرستان خاتم با اعلام این خبر اظهار داشت: در سال جاری ۳۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به ۲۰۹ خانواده تحت حمایت کمیته امداد در شهرستان خاتم پرداخت شد.

اکبر خبری نیا با اشاره به اینکه توانمندسازی و خودکفایی مددجویان کمیته امداد از اولویت های اصلی این نهاد به شمار می رود، افزود: برای تحقق این امر علاوه بر ارائه تسهیلات اشتغالزایی، آموزش های فنی و حرفه ای نیز به مددجویان ارائه شده است.

خبری نیا هدف از ارائه تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان را خوداتکایی و توانمندسازی آنان بیان کرد و افزود: مددجویان تحت حمایت با دریافت تسهیلات اشتغالزایی همچنین فراگیری آموزشهای لازم در این زمینه به استقلال اقتصادی و خودکفایی رسیده و از چرخه حمایتی این نهاد خارج میشوند.

مدیر کمیته امداد شهرستان خاتم یادآور شد: امسال ۳۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به ۲۰۹خانواده تحت حمایت و نیازمندان متقاضی از محل منابع بانکی و امدادی پرداخت شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۷ درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه هم اکنون بیش از دو هزار و ۷۳۴ خانوار تحت پوشش طرح های خودکفایی این نهاد هستند، افزود: تسهیلات اشتغالزایی اعطایی برای اجرای طرح های خودکفایی، مشاغل خانگی و کارانگیزی در زمینه های شغلی کشاورزی، دامپروری، صنفی و صنعتی، صنایع دستی و خدمات پرداخت شده است.

ارسال نظرات